قوچان‌نژاد: از اروپا و آسیا پیشنهاد دارم : مهاجم تیم ملی ایران گفت: در حال ...


مهاجم تیم ملی ایران گفت: در حال حاضر از کشورهای آسیایی و اروپایی پیشنهادهایی دارم اما مقصد بعدی‌ام مشخص نیست. خبرگزاری ایسنا: رضا قوچان نژاد پس از انتخابش به عنوان بازیکن سال خراسان رضوی اظهار کرد: در باشگاه الوکره که قرارداد چهار ماهه بسته بودم خیلی از من راضی بودند ولی برای ادامه کار و قراردادم باید به انگلیس برگردم و ببینم شرایط به چه صورت خواهد بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پیشنهادهایی از کشورهای اروپایی و آسیایی دارم اما مقصد و تیم بعدی‌ام اصلا مشخص نیست و اینکه بخواهم بگویم به کدام تیم می‌روم واقعا دست خدا است.

مهاجم تیم ملی همچنین درباره ادامه همکاری کی‌روش با تیم ملی ایران ابراز خرسندی کرد و افزود: تمام بازیکنان تیم ملی از رفتن کی‌روش واقعا ناراحت بودند و اکنون از ماندن و ادامه همکاری او همه تیم بسیار خوشحال هستند و این اتفاق بسیار خوبی است.

قوچان‌نژاد ادامه داد: کی‌روش تاکنون نیز زحمات بسیار زیادی برای تیم ملی کشیده است و علاوه بر بازیکنان خوشبختانه تمام مردم نیز از عملکرد کی‌روش راضی بوده‌اند.

وی گفت: از اینکه جواد نکونام نیز به عنوان دستیار کی‌روش با تیم ملی همکاری می‌کند بسیار خوشحالیم و او مثل برادر من است و مطمئنم که با توجه به چیزهای بسیاری که در این مدت از کی‌ر‌وش آموخته است قطعا در آینده نیز به تیم کمک خواهد کرد.


ویدیو : قوچان‌نژاد: از اروپا و آسیا پیشنهاد دارم