قول سرمربی شیاطین سرخ به همسرش : سرمربی ۶۴ ساله شیاطین سرخ تأکید کرد پس از ...


سرمربی ۶۴ ساله شیاطین سرخ تأکید کرد پس از اتمام فصل ۱۷-۲۰۱۶ با پایان یافتن قرارداد فعلی‌اش با این تیم، اولدترافورد را ترک می‌کند. خبرگزاری تسنیم: سرمربی ۶۴ ساله شیاطین سرخ تأکید کرد پس از اتمام فصل ۱۷-۲۰۱۶ با پایان یافتن قرارداد فعلی‌اش با این تیم، اولدترافورد را ترک می‌کند.

لوئیز فن‌خال در آستانه دیدار فردا شب (چهارشنبه) شاگردانش مقابل ولفسبورگ آلمان در گروه B از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با حضور در کنفرانس خبری در تمجید از هافبک آلمانی‌اش گفت: شواین‌اشتایگر به نقش رهبری در میدان عادت کرده و برای همین دلیل بود که او را از بایرن‌مونیخ به خدمت گرفتیم. من به استفاده ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه اعتقاد دارم و باستین الگوی خیلی مناسبی برای بازیکنان جوانتر تیم است، از این رو از اینکه او را در تیمم دارم، خوشحالم.

وی در ادامه از بازی دشوار فردا شب شاگردانش گفت: در لیگ قهرمانان نیاز به پیروزی در تمامی بازی‌های خانگی است، در غیر اینصورت کارتان دشوار می‌شود. بنابراین پیروزی مقابل ولفسبورک از اهمیت بالایی برخوردار است. اینکه دوست دارید بدانید فردا از چه ترکیبی از بازیکنان استفاده کنم، باید بگویم هیچگاه ترکیب خودم را زودتر از موعد مقرر لو نمی‌دهم. بنابراین منتظر بمانید و فردا خواهید دید چه بازیکنانی ترکیب 11 نفره ما را شکل خواهند داد.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در خصوص وضعیت مصدومان تیمش هم اظهار داشت: فکر نمی‌کنم مایکل کریک و آندر هررا در بازی فردا بتوانند ما را همراهی کنند. در مورد دو بازیکن دیگر مصدوم‌مان هم که آسیب‌دیدگی جزیی دارند نمی‌خواهم ریسک کنم، همانند ریسکی که در مورد رونی کردیم، چون یک تصمیم اشتباه ممکن است بازیکنی را برای یک ماه ازمیادین دور کند.

فن‌خال با تأکید بر اینکه شاگردانش هنوز جای پیشرفت و بهتر شدن را دارند، افزود: برای پیشرفت هنوز نیاز به زمان داریم. برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا باید بهتر از چیزی که هستیم، بشویم. اینکه منچستریونایتد می‌تواند فاتح لیگ قهرمانان بشود، باید بگویم امیدوارم که این اتفاق بیفتد و دور از واقعیت هم نیست. رسیدن به فینال این رقابت‌ها هدف ماست ولی پیروزی در دیدار پایانی نیاز به کمی شانس دارد.

سرمربی 64 ساله سرخپوشان شهرمنچستر با احترام خاصی درباره سرمربی ولفسبورک صحبت کرد و در تمجید از او گفت: زمانی که من مربی بایرن‌مونیخ در آلمان بودم، دیتر هکینگ هدایت نورنبرگ را بر عهده داشت و در آنجا ما مقابل یکدیگر قرار گرفته‌ایم. او انسانی متشخص و در عین حال متواضع است. پس از اینکه من از آلمان رفتم، هکینگ با ولفسبورگ یکبار فاتح جام حذفی و یکبار هم به قهرمانی سوپرجام آلمان رسیده است. او کارش را به خوبی انجام انجام داده ولی امیدوارم فردا کارش را به خوبی انجام ندهد!

فن‌خال در پایان درباره قرارداد فعلی‌اش و اینکه پس از آن قصد چه کاری را دارد، عنوان کرد: در حالت عادی پس از پایان فصل آینده باید منچستریونایتد را ترک کنم. من به همسرم قول داده‌ام که پس از پایان قرارداد کنونی‌ام اولدترافورد را ترک کنم و زدن زیر قولم خیلی دشوار خواهد بود.


ویدیو : قول سرمربی شیاطین سرخ به همسرش