قورباغه‌ای عجیب با بدن شفاف +عکس : این جاندار گرمسیری پوستی بسیار شفاف دارد ...


این جاندار گرمسیری پوستی بسیار شفاف دارد به نحوی که تمام اندام های حیاتی از زیر آن مشخص است. این جانداران کوچک بین یک تا سه اینچ طول دارند. آنها تمایل زیادی به فعالیت در شب دارند و روزها معمولا استراحت می کنند. زیست نیوز: چنانچه تمایل دارید درون بدن یک حیوان را بدون وارد آوردن کمترین آسیب و مزاحمت برای آن مشاهده کنید، قورباغه شیشه ای بهترین فرصت ممکن را برای شما فراهم می کند. این جاندار گرمسیری پوستی بسیار شفاف دارد به نحوی که تمام اندام های حیاتی از زیر آن مشخص است. البته توضیحات ما مرتبط با قسمت زیرین بدن قورباغه است و پشت و سایر قسمت ها مخلوطی از انواع سایه های رنگ سبز را دارد. بر اساس مطالعات دانشکده جانورشناسی دانشگاه میشیگان(آمریکا) بیش از 100 گونه از این نوع قورباغه ها در جهان وجود دارند.

قورباغه های شیشه ای در جنگل های بارانی مرکز و جنوب آفریقا زندگی می کنند و بیشتر تنه درختان را به عنوان خانه خود انتخاب می کنند. این جانداران کوچک بین یک تا سه اینچ طول دارند. آنها تمایل زیادی به فعالیت در شب دارند و روزها معمولا استراحت می کنند. قورباغه های شیشه ای همانند سایر انواع درختی این جاندار از حشرات تغذیه می کنند.

در تابستان گذشته چهارگونه جدید از قورباغه های شیشه ای در پرو توسط دانشمندان کشف شد.تخم های قورباغه های شیشه ای بسیار شفاف هستند. آنها معمولا روی برگ ها در کیسه ای که از آب لبریز است تخم گذاری می کنند.(کیسه نازک توسط قورباغه ایجاد می شود) بدین ترتیب تخم ها می توانند در مایع حرکتی جزیی داشته باشند. قورباغه بالغ تا زمان تولد نوزادان از کیسه محافظت می کند.

همانند سایر جانورانی که در جنگل های بارانی زندگی می کنند، قورباغه های شیشه ای نیز با خطر نابودی زیستگاه خود مواجه هستند و نام این گونه از جاندارن نیز در لیست حیوانات آسیب پذیر "اتحادیه بین‌المللی حفاظت از طبیعت" قرار گرفته است.

اتحادیه بین‌المللی حفاظت از محیط زیست که بیشتر با نام اختصاری «آی‌یوسی‌ان» (IUCN) شناخته می‌شود، سازمانی بین‌المللی با هدف حفاظت از منابع طبیعی در سراسر کره زمین است.این سازمان در ۱۹۴۸ بنا نهاده شد و مقر آن در شهر ژنو کشور سوئیس است.

بیماری عجیب دختر چشم قورباغه ای تصاویر , بیماری عجیب دختر چشم قورباغه ای , شفاف


ویدیو : قورباغه‌ای عجیب با بدن شفاف +عکس