قوانین ورود به دنیا : تا زمان نفس كشیدن درس‌هایی برای یادگیری هست‎   صاحب یك ...



قوانین عجیب در دنیا , قوانین عجیبی که در بزرگترین شرکت اینترنتی دنیا حکمفرماست , قوانین ورود ماشین به ایران

تا زمان نفس كشیدن درس‌هایی برای یادگیری هست‎

 

صاحب یك بدن شدن در آستانه ورود به دنیا صاحب یك جسم می‌شوید. ممكن است از آن خوشتان بیاید و یا اصلا خوشتان نیاید. این بدن تا آخرین روز اقامت در دنیا متعلق به شماست

می‌توانید از توانایی‌های مختلف آن بهره ببرید یا بدون استفاده از آن سال‌های اقامت خود را در دنیا، بی‌مصرف بگذرانید.

ثبت‌نام در مدرسه شبانه‌روزی زندگی
این مدرسه در طول زندگی درس‌های فراوانی را به شما می‌آموزد. این فرصت برای شما فراهم می‌شود تا هر روز در این مكان آموزشی درس جدیدی را یاد بگیرید. ممكن است به نظرتان برسد درس‌های ارایه شده غیرعاقلانه، سخت و دشوار و یا به درد نخور است اما فایده یادگیری آن‌ها را بعد متوجه خواهید شد.

هیچ اشتباهی وجود ندارد.
رشد كردن، از آزمون و خطا تشكیل می‌شود. تجربیاتی كه پس از یك شكست حاصل می‌شوند به اندازه شادی‌های پس از موفقیت،‌ در رشد و بالندگی شما موثر هستند.

تكرار مرتب درس تا یادگیری كامل
درس‌هایی كه باید بیاموزید در قالب‌های مختلف تا زمان یادگیری كامل به شما ارایه می‌شوند. وقتی درس را فرا گرفتید به كلاس بالاتر می‌روید و درس دیگری آغاز می‌شود.

یادگیری پایان‌پذیر نیست.
هیچ قسمتی در زندگی وجود ندارد كه در آن نكته‌ای برای یادگیری وجود نداشته باشد. تا زمان نفس كشیدن درس‌هایی برای یادگیری هست.

دیگران آیینه شما هستند.
اگر چیزی در وجود كسی هست كه باعث نفرت یا دوست داشتن شما می‌شود، به خودتان مراجعه كنید. چون دیگران منعكس‌كننده رفتار و برداشت شما هستند.

توانایی استفاده از امكانات مختلف
تمام تجهیزات و توانایی‌های لازم در وجود اشخاص تعبیه شده و نحوه استفاده از آن‌ها در دست خودشان است. شما می‌توانید از موهبت‌‌های الهی بهره بگیرید یا آن‌ها را بدون استفاده به حال خود رها كنید. انتخاب با شماست.

تمام پاسخ‌ها درون خودتان نهفته است.
هنگامی كه خداوند مشغول خلق دنیا بود، سوالی را برای فرشتگان مقرب طرح كرد. خداوند از آن‌ها پرسید بهترین جا برای مخفی كردن راز زندگی كجاست؟

یكی از آن‌ها گفت: دفن در دل خاك تیره. دیگری گفت: پنهان كردن در قعر دریاها و اقیانوس‌ها. و فرشته دیگر گفت: آن را در كوه‌ها قرار بدهید. خداوند در جواب گفت: اگر راز زندگی در این مكان‌ها پنهان شود فقط عده كمی می‌توانند راز زندگی را كشف كنند این راز باید در دسترس همه مخلوقات من باشد. پس لازم است این راز در قلب تك‌تك انسان‌ها نهفته باشد. از آن روز تا به الان راز زندگی در قلب انسان‌هاست اما همه در جاهای دیگر به دنبال آن می‌گردند. تمام پاسخ‌ها در وجود خود انسان‌ها نهفته است. فقط باید به اعماق دل و روح خود نگاهی بیندازید. به نجوای دل و روح خود گوش فرا دهید و به ندای قلب خود اعتماد كنید.

نكاتی كه باید همیشه در ذهن داشته باشید
اگر بر حسب اتفاق زندگی را شكستید آن را تعمیر كنید.


اگر آن را امانت گرفتید به صاحب اصلی آن برگردانید.


اگر آن را باارزش می‌دانید از آن محافظت كنید.


اگر آن را آشفته و نامرتب كردید، دوباره به حالت منظم برگردانید.

اگر نمی‌دانید چگونه از آن استفاده كنید به دفترچه‌های راهنما یعنی كتاب‌های مختلف و انسان‌های باتجربه مراجعه كنید.

اگر در آن چیزی و یا نكته‌ای هست كه ربطی به شما ندارد و مربوط به انسان دیگر است در آن دخالت نكنید.

اگر انجام كاری یا به زبان آوری حرفی، زندگی دیگری را خراب می‌كند، سكوت اختیار كنید.

منبع:مجله موفقیت

 


ویدیو : قوانین ورود به دنیا