قوانینی برای پیشرفت و ترقی خانم ها : بر اساس مقاله ای که «جولی اشتاین‌برگ» ...


بر اساس مقاله ای که «جولی اشتاین‌برگ» در وال استریت ژورنال نوشته بود، یکی از دلایلی که باعث می شود تا خانم ها در موقعیت های بالای شرکت های بزرگ جهان قرار نداشته باشند، نداشتن مهارت های قابل لمسی است که برای جلب توجه مدیر نیاز است.



پادشا: بر اساس مقاله ای که «جولی اشتاین‌برگ» در وال استریت ژورنال نوشته بود، یکی از دلایلی که باعث می شود تا خانم ها در موقعیت های بالای شرکت های بزرگ جهان قرار نداشته باشند، نداشتن مهارت های قابل لمسی است که برای جلب توجه مدیر نیاز است. زنان چگونه می توانند به مقام های اجرایی بالا دست پیدا کنند؟ اشتاین‌برگ 9 قانون را ذکر کرده است که از نظر او خانم ها باید دنبال کنند تا در پست های مهم تری مشغول به کار شوند.

اجازه سفر برای خانم های باردار , شغل پردرآمد با سرمایه کم برای خانم ها , ماساژ در منزل توسط خانم برای اقایان

این 9 قانون شامل موارد زیر است:

1.    سخت کار کردن
2.    انجام کارهایی که هیچ کس از آنها نخواسته است
3.    دوستی و بهبود روابط با افراد مسوول
4.    دانستن اینکه چه می خواهند و تلاش برای محقق کردن آن
5.    نشان دادن توان ها و استعدادهای خود
6.    دوستی با همتاهای خود
7.    ایجاد شغل شخصی
8.    ترک کار به منظور پیشرفت
9.    خوب لباس پوشیدن و همیشه مرتب بودن

اشتاین‌برگ سابقا مدیر اجرایی شرکتی بزرگ با 12 میلیارد دلار سرمایه بوده است و ارتباط خوبی در زمینه همکاری با زنان داشته است. از میان 9 قانون مذکور او، 4 قانون کاملا ملموس و بدیهی هستند و خود اشتاین‌برگ نیز اعتقاد بیشتری به آنها دارد:

سخت کار کردن: چیزی که من در طول خدمت خود یاد گرفته ام این است که هیچ چیز به اندازه خوب انجام دادن کارها و رسیدن به نتایج عالی نمی تواند در رشد موقعیت افراد موثر باشد. آیا هیچ پروژه یا کاری در شرکت نیست که استعدادها و توان شما را به خوبی به مدیران نشان دهد؟ خودتان داوطلب شوید و کارهایی به دست بگیرید که می تواند به بالا رفتن رتبه شما کمک کند.

دانستن اینکه چه می خواهید و تلاش برای محقق کردن آن: وقتی هنوز مقصدی برای خود تعیین نکرده اید،  چگونه می خواهید مسیر رسیدن به آن را پیدا کنید؟ کمی به خود فرصت فکر بدهید و اهداف مورد نظر خود را تعیین کنید. سپس با تحقیق و مطالعه، مهارت های لازم برای به دست آوردن آن را مشخص کنید. با داشتن این اطلاعات می توانید برای خود برنامه های شغلی استراتژیک تعریف کنید. با داشتن برنامه شغلی هم می توانید مطمئن باشید که به آرزوهای خود خواهید رسید. این اطلاعات همچون نقشه جاده است که  مسافر را به مقصد درست هدایت می کند.

ترک کار به منظور پیشرفت: آیا برای شرکتی کار می کنید که هیچ ارزشی برای استعدادهای شما قائل نیست و هیچ گونه پیشرفتی در آن ندارید؟ بهتر است آنجا را ترک و به سراغ شرکت دیگری بروید. جایی که هیچ پیشرفتی ندارد به هیچ دردی هم نمی خورد. از جابه جایی هراس نداشته باشید. شاید در شرکت بعدی (که با تحقیق و مطالعه انتخاب کرده اید) بتوانید در مدت زمان کوتاهی به مدارج بالا دست پیدا کنید. مهم نیست شما کجا کار می کنید، مهم این است که نتایج خوبی از کار خود داشته باشید.

هدیه سالگرد ازدواج برای خانم ها , ماساژور خانم برای آقایان در تهران , اجازه سفر برای خانم های باردار با هواپیما

خوب لباس پوشیدن و همیشه مرتب بودن: نوع پوشش هرکس نشان دهنده شخصیت و طرز فکر او است. بنابراین، همیشه مناسب ترین و بهترین جامه را انتخاب کنید. باید بدانید که استنباط دیگران بسیار مهم است و خانم ها باید در نوع پوشش و زیبایی خود نهایت دقت را داشته باشند.


ویدیو : قوانینی برای پیشرفت و ترقی خانم ها