قهوه تلخ دیگر شیرین نمی‌ شود : سه قسمت آخر «قهوه تلخ» هنوز توزیع نشده و بی‌نظمی‌ها ...


سه قسمت آخر «قهوه تلخ» هنوز توزیع نشده و بی‌نظمی‌ها و بدقولی‌های ناشی از توزیع و اعطای جوایز باعث شده تا مردم از عوامل تولید ناراضی باشند. خبرگزاری ایسنا: سه قسمت آخر «قهوه تلخ» هنوز توزیع نشده و بی‌نظمی‌ها و بدقولی‌های ناشی از توزیع و اعطای جوایز باعث شده تا مردم از عوامل تولید ناراضی باشند؛ برخی دست‌اندرکاران این سریال هم می‌گویند تقصیری در شرایط پیش‌آمده ندارند؛ آن‌ها از سکوت سه‌ساله‌شان در پروژه‌ی «قهوه تلخ» می‌گویند و این‌که خودشان هم هنوز دستمزد سریال را نگرفته‌اند.

داستان «قهوه تلخ»، این‌ روزها به قصه‌ی تلخی بدل شده که حتی تصمیم‌گیری درباره‌ی آینده‌ی شبکه نمایش خانگی را تحت تاثیر قرار داده و اعتماد مردم را نسبت این شیوه‌ی توزیع، سست کرده است.

ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر , انواع قهوه شیرین , نام دیگر شکر قهوه ای

ولی حالا با وجود این که دو و نیم قسمت از سه قسمتِ باقی‌مانده «قهوه تلخ»، تصویربرداری شده، از تصویربرداری سکانس پایانی آن خبری نیست تا «قهوه تلخ»، همچنان به عنوان پرحاشیه‌ترین سریال نمایش خانگی باقی بماند.

اما مشکلات «قهوه تلخ» با شکایت تعدادی از برندگان قرعه‌کشی‌ها بیشتر شد؛ مهران مدیری که با بهره‌گیری از محبوبیتش میان مردم و همچنین جوایز چشم‌گیر، سعی در جلوگیری از کپی غیرقانونی سی‌دی‌ها و کمک به فروش بهتر سریال «قهوه تلخ» داشت، در توزیع سری دوم سریالش که در اردیبهشت امسال انجام شد، با وقفه‌ای چند ماهه مواجه شد،

پس از آن بود که فروش «قهوه تلخ» به مراتب کمتر شد و حتی فروشندگان و توزیع‌کنندگان هم به این امر اذعان کردند.

یکی از فروشندگان سریال «قهوه تلخ»‌ که از روند توزیع آن ناراضی است، به خبرنگار ایسنا می‌گوید: مردم چقدر باید صبر کنند؟ نمی‌شود که یک قسمت یک سریال الان توزیع شود و قسمت دیگرش سه ماه بعد. حتی تلویزیون هم وقتی دیده قسمت‌های یک سریال باید پشت سر هم پخش شوند، آن‌ها را به جای هر هفته،‌ هر روز پخش می‌کند.

عوامل سریال «قهوه تلخ»‌ هم از این‌ که دستمزدشان هنوز پرداخت نشده ناراضی هستند و می‌گویند: اگر جوایز قرعه‌کشی‌ها داده نشد،‌ ما هنوز دستمزدمان را هم نگرفته‌ایم.

همه‌ی این‌ها باعث شده «قهوه تلخ»، کلاف سردرگمی باشد که هم نمایش خانگی را تهدید می‌کند و هم اعتماد مردم به خیلی هنرمندان را از بین برده است.


ویدیو : قهوه تلخ دیگر شیرین نمی‌ شود