قهرمان لالیگا جام را نخواهد گرفت! : یک رسانه اسپانیایی ادعا کرده است که فصل ...


یک رسانه اسپانیایی ادعا کرده است که فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال این کشور جشن قهرمانی نخواهد داشت. تسنیم: یک رسانه اسپانیایی ادعا کرده است که فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال این کشور جشن قهرمانی نخواهد داشت.

شبکه «آنتِنا 3تی‌وی» اسپانیا اعلام کرد برنده بازی امشب (شنبه) تیم‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید در هفته پایانی لالیگا که قهرمان این رقابت‌ها را مشخص می‌کند جام قهرمانی را تحویل نخواهد گرفت، چرا که آنخل ماریا ویار، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در سفر است و نمی‌تواند در مراسم اهدای جام در ورزشگاه نیوکمپ شرکت داشته باشد.

تیم‌های بارسلونا و اتلتیکو امشب در هفته پایانی لالیگا در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که تساوی آنها برای قهرمانی مادریدی‌ها کافی است اما بارسا برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته‌اش باید بازی را ببرد.

طبق ادعای آنتِنا 3تی‌وی در حالی که تقریباً تکلیف تمامی لیگ‌های معتبر اروپا مشخص شده و در برخی از آنها مانند لیگ برتر و بوندس‌لیگا جام قهرمانی به فاتح لیگ تقدیم شده است و در برخی دیگر مانند سری A و لوشامپیونه در این هفته که هفته پایانی است جشن قهرمانی برپا می‌شود، قهرمان لالیگای اسپانیا باید تا فصل آینده منتظر بماند تا چنین مراسمی را به راه بیندازد.


ویدیو : قهرمان لالیگا جام را نخواهد گرفت!