قهرمانی می‌تواند از دایی شکایت کند : اخبار ورزشی - قهرمانی می‌تواند از دایی ...



علی دایی شکایت از مایلی کهن , دایی چند بار از پرسپولیس شکایت کرده؟ , شکایت علی دایی از باشگاه صبا


اخبار ورزشی - قهرمانی می‌تواند از دایی شکایت کند

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه پرونده داور محروم شده در کمیته انضباطی جریان دارد و هنوز رای نهایی در این مورد صادر نشده است تاکید کرد اگر در این پرونده محسن قهرمانی تبرئه شود می تواند از علی دایی شکایت کند. وی همچنین در پاسخ به انتقادات مسئولان باشگاه سایپا دلایل بخشیده شدن علی دایی را اعلام کرد.

علیرضا صالحی که طی چند هفته اخیر مشغله زیادی برای مشخص شدن پرونده علی دایی و اظهارات او پس از دیدار سپاهان با پرسپولیس داشت، روز سه شنبه نشستی را با سرمربی و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگزار و رای نهایی برای علی دایی را صادر کرد که در فاصله 24 ساعت تا دیدار برابر سایپا این اجازه را به سرمربی سرخپوشان داد که روی نیمکت تیمش بنشیند.

صالحی با اشاره به نشستی که با علی دایی داشت گفت: قبل از اینکه این نشست را برگزار کنیم ذهنیت ما براساس مصاحبه ها و نقل و قول هایی بود که از ایشان در خبرگزاری ها و برنامه های تلویزیونی منتشر شده بود. اما بعد از اینکه با دایی به طور حضوری گفتگو کردیم متوجه شدیم که صحبت های وی به صورت گزینشی و نه کامل منعکس شده و همین امر به افزایش ابهامات کمک کرده بود.

وی ادامه داد: در بررسی هایی که پس از حضور دایی در کمیته استیناف انجام دادیم متوجه شدیم که ایشان هیچ توهینی به سپاهانی ها نداشته است. به همین خاطر براساس قوانین و همچنین براساس عدالت و شرع رای تبرئه سرمربی پرسپولیس را صادر کردیم. ما باید این شهامت را داشته باشیم که اگر برایمان مشخص شد فردی مرتکب خلافی نشده رای قبلی اش را نقض کنیم.

رئیس کمیته استیناف که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می کرد با تاکید بر اینکه ما به این باور رسیدیم که علی دایی در این ماجرا مرتکب تخلفی نشده است گفت: ما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که دایی مستحق رای قبلی نیست. ایشان خواسته بود که قانون برای همه یکسان اجرا شود که ما هم همین درخواست را از کمیته انضباطی داشته ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که بالاخره تکلیف پرونده و محرومیت محسن قهرمانی چه شد گفت: این پرونده در اختیار کمیته انضباطی است و دوستان در حال بررسی های بیشتر. با این حال اگر آقای قهرمانی در این پرونده تبرئه شود می تواند از علی دایی شکایت کند. پرونده قهرمانی در اختیار کمیته انضباطی است و باید منتظر رای این کمیته باشیم.
اخبار ورزشی - مهر


ویدیو : قهرمانی می‌تواند از دایی شکایت کند