قلی پور، سیفی و آقایی روی سکوی قهرمانی/ چهار طلا برای تیم چهار نفره : بازی‌های ...



چهار ترفند کاربردی برای مدیریت بهتر فایل‌ها , چهار مرحله تحول برای مردها در زندگی مشترک , چهار سوره برای وسعت رزق ذاریات طلاق


بازی‌های جهانی ورلدگیمز کلمبیا؛
قلی پور، سیفی و آقایی روی سکوی قهرمانی/ چهار طلا برای تیم چهار نفره

هر سه عضو تیم ساندای ایران در رقابتهای ووشو بازیهای جهانی ورلدگیمز با شکست رقبای خود موفق به کسب مدال طلا شدند تا تیم چهار نفره کشورمان با چهار مدال طلا از کلمبیا عازم ایران شود.

به گزارش  مهر، تیم ووشو ایران با سه ورزشکار در بخش ساندا و یک تالوکار راهی بازیهای جهانی ورلد گیمز در کلمبیا شده بود که بعد از طلای عربی در بخش ساندا که شنبه شب به دست آمد، هر سه عضو تیم ساندا هم با غلبه بر رقبای خود در بازی پایانی موفق به کسب مدال طلا شدند.


محسن محمد سیفی که روز گذشته در وزن 65- کیلوگرم محسن محمد سیفی با برتری مقابل "ساواش بکار" نایب قهرمان جهان از ترکیه  به فینال رسیده بود، برای کسب مدال طلا به دیدار "پی یر موآ" نفر سوم جهان از فرانسه رفت و در دو راند حریف خود را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.
 
جواد آقایی نفر سوم جهان و نایب قهرمان آسیا هم که به دلیل حذف حریف ماکائویی خود به دلیل اظافه وزن به بازی نهایی رسیده بود در یک جدال سخت و نفسگیر برابر "لیو چیانگ" قهرمان جهان از چین پیروز شد. در این مبارزه راند اول را آقایی از آن خود کرد ولی راند دوم حریف چینی جبران کرد و کار به راند سوم کشیده شد تا آقایی با پیروزی در این راند صاحب مدال طلا شود.
 
در وزن 85- کیلوگرم حمیدرضا قلی پور هم که روز گذشته با بشکست "دیمیترو باتوک" نایب قهرمان جهان از اوکراین به فینال رسیده بود، در جدال برای کسب مدال طلا به مصاف "ارسلان بکتمیروف" دارنده نشان نقره جهان از روسیه رفت و طی دو راند صاحب پیروزی شد و سومین طلای تیم ساندا را کسب کرد.
 
بنابراین هر چهار عضو تیم ووشو ایران در این دوره از مسابقات موفق به کسب مدال طلا شدند تا حسین اوجاقی که پیش از این به عنوان مدیر فنی تیم ملی فعالیت می کرد در اولین تجربه خود به عنوان سرمربی نتیجه درخشانی را در کارنامه اش ثبت کند.
 
بازیهای جهانی ورلد گیمز  در کالی کلمبیا جریان دارد و کاروان ورزش ایران در این رقابتها در رشته های تیراندازی با کمان(کامپوند)، دوگانه، اسنوکر، جوجیتسو و ووشو شرکت کرده است که تا اینجای کار 4 مدال طلای تیم ووشو، یک نقره و یک برنز تیم جوجیتسو رهاورد نمایندگان کشورمان در کلمبیا می باشد.

مهر

 


ویدیو : قلی پور، سیفی و آقایی روی سکوی قهرمانی/ چهار طلا برای تیم چهار نفره