قلیچ: پایم از 4 جا شکسته است : دروازه‌بان پیشین پرسپولیس از بازیکنان این تیم ...


دروازه‌بان پیشین پرسپولیس از بازیکنان این تیم خواست به خاطر هادی نوروزی صبای قم را شکست دهند. خبرگزاری تسنیم: وحید قلیچ که این روزها پس از تصادفی که داشت هنوز روی تخت بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) است، در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت خود اظهار داشت: این هم از شانس من است. پایم از چهار جا شکسته است و آنچه باعث نگرانی شده عفونتی است که اتفاق افتاد و پزشکان یک دوره آنتی بیوتیک را شروع کردند که الان 13، 14 روز است، تزریق می‌شود. اگر داروها جواب ندهد شرایط خیلی سخت می‌شود، البته دکتر امروز (یکشنبه) می‌گفت نشانه‌های خوبی دیده‌اند و منتظرند ببینند در سه چهار روز آینده چه اتفاقی روی می‌دهد. امیدوارم با دعای مردم داروها جواب بدهد.

وی ادامه داد: در این مدت خیلی‌ها از علی آقا پروین، محمد پنجعلی و احمدرضا عابدزاده گرفته تا آقای طاهری آمدند که الان اسم بسیاری از قلم می‌افتد، اما خیلی‌های دیگر حتی حال مرا تلفنی هم نپرسیدند. حتی خیلی از همبازیان سابق خودم نیامدند و تلفن هم نزدند، ولی ایرادی ندارد. امیدوارم همه آنها خوب باشند و هیچ‌وقت دچار چنین مشکلی نشوند. ما دهه شصتی‌ها برای مردم هستیم و همین مردم را هم داریم.

دروازه‌بان پیشکسوت پرسپولیس که سال‌ها در کسوت مربیگری هم برای پرسپولیس فعالیت کرده است، درباره شرایط تیم پرسپولیس و بازیکنان که شرایط روحی خود را نامطلوب می‌خوانند، خاطر نشان کرد: تا روحیه نباشد از نتیجه خبری نیست. به آنها حق می‌دهم ناراحت باشند اتفاق کوچکی نبود، سخت بود اما اتفاقی بود که افتاد، مثل پای من که شکست. قرار نیست زندگی را تعطیل کنم. پرسپولیس باید خود را از نظر روحی بسازد. هادی، عزیز بود. همه دوستش داشتند. ما هم دوستش داشتیم، ولی پرسپولیس همیشه پرسپولیس بوده، شیر بود و باید شیر بودنش را نشان بدهد. قطعاً با دو، سه پیروزی همه چیز درست می‌شود.

قلیچ در پایان خطاب به هواداران تصریح کرد: صحبت من با هواداران این است که مثل کوه پشت هم و پشت تیم باشند تا در چند بازی آینده نتایج خوبی گرفته شود. به هر حال بچه‌های تیم به خاطر نداشتن کاپیتان دچار غم و اندوه هستند. هواداران می‌توانند به آنها کمک کنند از این شرایط خارج شوند. من از روی تخت بیمارستان دست تک تک این هواداران را می‌بوسم و به بازیکنان هم می‌گویم به خاطر هادی نوروزی و این هواداران باید خودشان را جمع و جور کنند.


ویدیو : قلیچ: پایم از 4 جا شکسته است