قلعه نویی:وظیفه‌همه حمایت ازتیم ملی ست : سرمربی استقلال معتقد است در فاصله ...


سرمربی استقلال معتقد است در فاصله باقی مانده به جام جهانی تنها باید از تیم ملی حمایت کرد.  خبرگزاری ایسنا: امیر قلعه‌نویی درباره لزوم حمایت از تیم ملی در فاصله کم باقیمانده تا آغاز جام جهانی اظهار کرد: کمتر از دو هفته به جام جهانی زمان داریم و همه باید از تیم ملی حمایت کنیم و مسائل دیگر را کنار بگذاریم. همین که کی‌روش توانسته تیم ملی را به جام جهانی ببرد باید تشکر کنیم.

او ادامه داد: در فدراسیون هم از کفاشیان گرفته تا تدارکات تیم ملی زحمت کشیده‌اند و وظیفه اخلاقی همه ماست که از تیم ملی حمایت کنیم. همه ما تجربه تلخ تومیسلاو ایویچ را به یاد داریم. اگر این بازی‌ها ادامه پیدا کند فقط تیم ملی ضرر می‌کند و نباید به این مسائل بها دهیم.

قلعه‌نویی گفت: البته ملی‌پوشان در یک ماه گذشته فشار تمرینی زیادی را تحمل کرده‌اند و در پایین‌ترین سطح بدنی هستند. پیک کار بدنی که تمام شود بدنشان آماده بازی با نیجریه خواهد شد. باید در این فاصله کوتاه حب و بغض‌ها را کنار بگذاریم و فقط حمایت کنیم.

سرمربی استقلال که با برنامه ورزش و مردم گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه درباره شرایط این تیم برای فصل بعد گفت: با توجه به نتایجی که در فصل قبل گرفتیم می‌خواهیم تیم را جوان‌تر کنیم. البته من باید از زحمات فتح‌الله‌زاده تشکر کنم. او در استقلال سختی‌های زیادی کشید. ذهنیت ما این است که با جوان و شاداب‌تر کردن تیم، نتایج فصل گذشته را جبران کنیم.


ویدیو : قلعه نویی:وظیفه‌همه حمایت ازتیم ملی ست