قلعه نویی مسئول جذب بازیکن در استقلال! : شب گذشته و پس از پایان جلسه ی هیئت ...


شب گذشته و پس از پایان جلسه ی هیئت مدیره و جلسه با قلعه نویی، مدیرعامل استقلال عنوان کرد خود سرمربی استقلال مسئول فصل نقل و انتقالات خواهد بود آی اسپورت: شب گذشته و پس از پایان جلسه ی هیئت مدیره و جلسه با قلعه نویی، مدیرعامل استقلال عنوان کرد خود سرمربی استقلال مسئول فصل نقل و انتقالات خواهد بود

بهرام افشارزاده در یک روز با دو نقل قول متفاوت درباره نحوه یارگیری استقلال همه را شگفت زده کرده است. دیروز ظهر مدیر عامل جدید آبی پوشان در پاسخ به سوالی درباره نقل و انتقالات و نحوه یارگیری  عنوان کرد به هیچ وجه در این ماجرا ورود نخواهد کرد و اصولا کارهای یک مدیر بسیار مهم تر از یارگیری است! افشارزاده در سوال خبرنگاری که عنوان کرد پس چه کسی در استقلال مسئول نقل و انتقال بازیکنان است، گفت به زودی گروهی را برای انجام این کار معرفی خواهد کرد.

اما شب گذشته و پس از پایان جلسه ی هیئت مدیره و جلسه با قلعه نویی، مدیرعامل استقلال عنوان کرد خود سرمربی استقلال مسئول فصل نقل و انتقالات خواهد بود و او به مربی اش اعتماد دارد و گروهی را برای مذاکره با بازیکنان تعیین نخواهد کرد.

به هر حال در هیچ جای دنیا مرسوم نیست که خود سرمربی با بازیکنان قرارداد ببندد و در کنار او عکس یادگاری بگیرد. اما پس از آنکه روز گذشته دایی مستقیم در دفتر باشگاه با بازیکنان دلخواهش مذاکره می کرد ، حالا قلعه نویی اختیاراتش از این هم فراتر رفته و نقل و انتقالات کل فصل بر دوشش افتاده است!


ویدیو : قلعه نویی مسئول جذب بازیکن در استقلال!