قلعه نویی: رای AFC خنده دار است : سرمربی تراکتورسازی گفت: اگر سال قبل تراکتورسازی ...


سرمربی تراکتورسازی گفت: اگر سال قبل تراکتورسازی قهرمان می شد همین آقای عباسی نامش به تاریخ می پیوست؛ این همان آقای عباسی است. کاپ: امیر قلعه نویی در گفت و گویی درباره شرایط تیمش پیش از دیدار با پاختاکور اظهار داشت: من کاری نکردم و هر چیزی به دست آمده، لطف و عنایت خداوند است. باور کنید من کمترین سهم را در این موفقیت ها داشتم. همانطور که دیدید روزی که تیم نتیجه نمی گرفت، من مسئولیتش را برعهده می گرفتم و الان هم می گویم کوچکترین سهم را بنده دارم. متاسفانه برخی به خاطر منافع خودشان دست به هر کاری می زنند تا چوب لای چرخ تراکتورسازی بگذارند اما اینها نمی دانند که عزت و ذلت دست خداوند است. باید به گل محمدی و آذری و همچنین مردم خوب اصفهان تبریک بگوییم چون بازی خوبی را این ذوب آهن انجام داد. امروز هم امیدواریم تراکتورسازی و سپاهان نتایج خوبی بگیرند چون به نفع فوتبال کشورمان است.

وی ادامه داد: تیم ما شرایط خوبی دارد اما یکی از دغدغه های ما مصدومیت سروش رفیعی است که در دیدار مقابل سایپا مصدوم شد. بحث دیگر من با طرفداران تراکتورسازی است که به استادیوم بیایند و از تیم حمایت کنند. بحث دیگرم درآمدزایی است که می توانند به باشگاه کمک کنند. باشگاه های استقلال و پرسپولیس از این بحث سود خوبی بردند اما تراکتورسازی که گفته می شود هواداران پرشوری دارد آن قدر که باید نتوانسته سود خوبی از این استقبال هواداران برد. از طرفی میزبانی ما در عمان 700،800 میلیون به تیم های آسیایی ضرر زده است.

سرمربی تراکتورسازی درباره میزبانی ایرانی ها از عربستان در عمان تصریح کرد: فدراسیون ما به دنبال این است که یک مربی ایرانی یک صحبتی انجام دهد و آن را بخواهند.  خدا را شکر آقای حسینی در روابط عمومی در این زمینه خیلی فعال است. به نظرم  انرژی شان را در مسائل دیگر بگذارند. آقایان تمام انرژی شان را در انتخابات گذاشته بودند  و اما کسی به فکر میزبانی از عربستان نبود. اگر دوستان از اول انرژی می گذاشتند خیلی می توانست تاثیرگذار باشد. ما جزو امن ترین کشورهای دنیا هستیم. خنده دار است که اگر ما نا امن هستیم چرا ای اف سی میزبانی چند کشور دیگر را هم به ما داده است.

وی همچنین اضافه کرد: اگر واقعا ما امن نیستیم چرا ژاپنی ها چنین حرفی را نمی زنند. آقای اسدی که دوست بزرگوار ماست و همبازی خود من بوده است گفته اند که ما در یک بخش هایی موفق بوده ایم اما اصل بحث این بوده که ایران باید در کشور دیگری میزبانی کند. حسینی به دنبال این است که قلعه نویی چه می گوید اما فکر نمی کنم روابط عمومی کارش این باشد. در هر صورت سه نماینده باید مقابل تیم های عربستانی با تمام انرژی کار کنند هرچند فوتبال نتایجش قابل پیش بینی نیست اما شرایط عمومی هر سه تیم خوب است. امیدوارم سپاهان هم امروز برنده شود تا مدعی شود. آنها هم کمی بدشانس هستند که نتوانستند تا الان نتیجه بگیرند. انشاالله از امروز بدشانسی اش برطرف خواهد شد. از مردم می خواهم که ما را دعا کنند چون اگر امروز ببریم صعودمان 90 درصد قطعی خواهد شد.

قلعه نویی با کنایه به برنامه نود گفت: متاسفانه برخی از برنامه های تلویزیونی فقط به دنبال این هستند که به فوتبال ضربه بزنند اما اگر من از برنامه های دیگر تعریف می کنم به خاطر این است که واقعا زحمت می کشند.

وی در پایان بیان داشت: تراکتورسازی برای مردم و هواداران آذری است. از روزی که تراکتورسازی تاسیس شده چند مدیرعامل و مربی آمدند و رفتند. پس نتیجه می گیریم که همه رفتند و نام تراکتورسازی باقی مانده است. آنهایی طرفداران اصلی تیم هستند که هنوز و در هر شرایطی از تیم شان حمایت می کنند. اگر سال قبل تراکتورسازی قهرمان می شد همین آقای عباسی نامش به تاریخ می پیوست. این همان آقای عباسی است. یکسری از دوستان به دنبال مسائل دیگری هستند اما مهم نام تراکتورسازی است.


ویدیو : قلعه نویی: رای AFC خنده دار است