قلعه نویی به تبریز رسید/ استقلال و تراکتورسازی در اوج حساسیت : قلعه نویی به ...



هوتن قلعه نویی در استقلال , تراکتورسازی تبریز , قلعه نویی

قلعه نویی به تبریز رسید/ استقلال و تراکتورسازی در اوج حساسیت

حساسترین دیدار پایانی نیم فصل اول را تراکتورسازی و استقلال درحالی برگزار می‌کنند که نگاه‌ها به حضور قلعه نویی در تبریز است.

به گزارش ایسنا ، هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال ایران با دو دیدار در روز جمعه به پایان می‌رسد.

* تراکتورسازی - استقلال
تقابل مجید جلالی و امیرقلعه نویی حساسترین رویارویی این هفته است. دو مربی‌ای که مصاف‌هایشان همیشه جذاب بوده است. از طرفی دیگر مصاف‌های تراکتورسازی و استقلال هم همیشه پر حاشیه و پر سر و صدا بوده است. فصل گذشته قلعه نویی از سوی مدیریت وقت تراکتورسازی برای حضور در تبریز مورد تهدید غیرمستقیم قرار گرفت و این بحث به مجادله‌ای طولانی میان دو طرف تبدیل شد. در ‌نهایت قلعه نویی به دلیل عمل جراحی راهی تبریز نشد.

در آن دیدار استقلال با نتیجه دو بر صفر برابر تراکتورسازی تن به شکست داد اما در دیگر دیداری که در تبریز انجام شده بود، استقلال با سرمربی‌گری مظلومی و در دیدار پر حاشیه موفق به شکست دو بر صفر تراکتورسازی‌ای شد که سرمربیش قلعه نویی بود.

قلعه نویی که در تبریز نتایج نسبتا خوبی گرفته بود، برای نخستین بار است که به تبریز باز می‌گردد و باید دید برخورد هواداران تراکتورسازی با او که مدت‌ها لقب امیر پاشا را یدک می‌کشید چگونه خواهد بود.

استقلال در این دیدار محمد قاضی را به دلیل محرومیت و حیدری و بیک‌زاده را به دلیل مصدومیت به همراه ندارد.

در مجموع ده دیدار این دو تیم در رقابت‌های لیگ بر‌تر، استقلال چهار بار پیروز از میدان خارج شده و تراکتورسازان نیز سه بار آبی پوشان را شکست داده‌اند و سه دیدار دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است.

استقلالی‌ها که در دو هفته گذشته بشدت از لحاظ تعداد بازیکن در مضیغه بودند، برای این دیدار وضعیت بهتری دارند و با پایان محرومیت تیموریان و نکونام این دو بازیکن می‌توانند برابر تراکتورسازی به میدان بروند. از طرفی دیگر تراکتورسازان در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند و آن‌ها در هفته‌های اخیر روند بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌اند.

هردو تیم که برای رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کنند، می‌دانند که یک امتیاز به کارشان نمی‌آید و تنها برای سه امتیاز به میدان می‌روند.

این دیدار را علیرضا فغانی با کمک حسن کامرانی فر و بابک داوری، روز جمعه ساعت ۱۵: ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز قضاوت می‌کنند.

روند نتایج پنچ دیدار اخیر دو تیم به این شکل است: 

  هفته دهم هفته یازدهم هفته دوازدهم هفته سیزدهم هفته چهاردهم
تراکتورسازی باخت برد برد مساوی برد
استقلال تهران مساوی برد عقب افتاده با ملوان مساوی برد

 

 * سایپا – صبای قم

 نارنجی پوشان کرجی بعد از اینکه نتوانستند استقلال نصفه و نیمه را در کرج شکست بدهند باید به مصاف شاگردان مایلی کهن بروند که هفته گذشته در قم برابر مس کرمان متوقف شدند. آنقدر که صبایی‌ها به امتیاز این دیدار نیاز دارند،

 

شاگردان فیرات چندان نیازی به این امتیاز ندارند. آن‌ها رده هفتمشان را برای نیم فصل تثبیت کرده‌اند و شانس بسیار اندکی دارند تا آن را به رده ششم تغییر دهند. از آن سو شاگردان مایلی کهن برای فرار از منطقه نزدیک به سقوط نیاز فراوانی به کسب امتیاز دارند.

سایپایی‌ها در این دیدار علی زینالی را به دلیل محرومیت به همراه ندارند.

این دیدار را رسول رهبرفام با کمک سعید آل وردی و فرزاد بهرامی روز جمعه و در ساعت ۱۵: ۳۰ در ورزشگاه انقلاب کرج قضاوت می‌کنند.

روند نتایج پنچ دیدار اخیر دو تیم به این شکل است:

  هفته دهم هفته یازدهم هفته دوازدهم هفته سیزدهم هفته چهاردهم
تراکتورسازی باخت برد برد مساوی برد
استقلال تهران مساوی برد عقب افتاده با ملوان مساوی برد

  /ایسنا


ویدیو : قلعه نویی به تبریز رسید/ استقلال و تراکتورسازی در اوج حساسیت