قلعه نویی: از بازی استقلال راضی نیستم/ سرمربی بوریرام: استقلال را در تایلند شکست می‌دهیم :



بازی استقلال و بوریرام برگشت , هوتن قلعه نویی در استقلال , نتیجه بازی استقلال


می‌باختیم سالن پر از خبرنگار بود/برهانی ضعیف بازی کرد
قلعه نویی: از بازی استقلال راضی نیستم/ چرا اسم قاضی را می‌آورید، در کل خوب نبودیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:از بازی استقلال راضی نیستم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل بوریرام تایلند ضمن تسلیت به خانواده امید دربندی بازیکن جوانی که به تازگی به قتل رسیده، گفت: اگر می‌باختیم الان سالن نشست خبری پر از خبرنگار بود. تشکر می‌کنم از مردم و رویانیان امروز به ورزشگاه آزادی آمدند. کفاشیان و تاج هم ظهر به اردوی ما آمدند و از نظر روحی و روانی کمک کردند. شروع خوبی بود البته بی تجربه بودیم. اگر مجیدی دقت می‌کرد و گل دوم را می‌زد شرایط بهتر بود. باید در این هوا بهتر بازی می‌کردیم راضی نیستم. اگر موقعیت برای یک تیم به دست بیاید مربی خیالش راحت است.

وی ادامه داد: می‌خواستیم بازی را هجومی کنیم ولی بازی سازی انجام نشد و برهانی هم ضعیف بازی کرد. رحمتی در دو سه صحنه خوب بازی کرد و خدا را شکر کنیم که بردیم و باید ببینیم بازی برگشت چه می‌شود.

قلعه‌نویی در مورد اینکه با حضور تماشاگر استقلال بد بازی می‌کند گفت: مقابل سپاهان و الهلال بازی خوبی انجام دادیم. کاش مثل بازی با سپاهان بازی می‌کردیم. استرس نداریم. مثل نیمه دوم بازی با صبا بودیم و خیلی خوب نبودیم. جناح چپ ما بعد از سه هفته بازی کرد. جناح راست را به چپ بردیم اما جواب نداد شاید جمشیدیان بیاید بهتر شویم با این حال جای شکرش باقی است که بردیم. این بازی خوب نبودیم و مجیدی هم خوب نبود. مقابل داماش خوب بازی کرد. امشب به غیر از فردین بقیه تعویض ها خوب نبودند.

قلعه‌نویی در مورد نبود مجتبی جباری گفت: باید در مورد این استقلال حرف بزنیم و به تیم ما کمک کنید بالا برویم.  تا روز 27 شهریور بهتر بازی خواهیم کرد شاید از نظر بدنی مشکل داشتیم.

وی در مورد گوران لاوره گفت: او شناسنامه بازی خوبی دارد بازیکن باشعوری است اما یک هفته به خاطر مسایل مالی نیامد و یک جلسه با ما تمرین کرد و با یک جلسه نمی‌توانم در ترکیب قرارش بدهم از نظر بدنی و روانی اگر گوران آماده باشد می تواند به ما کمک کند و از فردا که ما ریکاوری می‌کنیم به فکر بازی با راه آهن هستم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه در نیمه دوم فقط با یک مهاجم بازی می‌کردید، گفت: ما با یک مهاجم نبودیم و سه مهاجم داشتیم 4-4-2 لوزی بازی می‌کردیم و در نیمه دوم هم مهاجم زیاد کردیم تا بازی‌سازهایشان را ببندیم. شاید اشتباهم این بود که چهار هافبک سه هافبک شد. قاضی در ذوب آهن در این پست بازی کرده است. چرا اسم قاضی را می‌آورید در کل خوب نبودیم.

وی در مورد اینکه مجیدی بازیکن 90 دقیقه نیست، گفت: بازی‌های آسیایی در آزادی فرهاد می‌تواند به ما کمک کند اما در لیگ به خاطر زمین خراب در نیمه دوم از او استفاده می‌کنیم. مجیدی باید از تجربه اش استفاده می‌کرد تا به گل می رسیدیم. یک زمان مجیدی در زاویه بسته گلزنی می‌کند امروز مهاجمان ما خوب تغذیه نشدند و در مجموع از بازی راضی نبودم و در کل خوب نبودیم و نباید اسم قاضی بیاوریم که چرا در این پست یا آن پست بازی کرده است.

خانم رویِ نیمکت، نایب‌رئیس باشگاه بود
سرمربی بوریرام: یادتان نرود کل بازی دست ما بود/ استقلال را در تایلند شکست می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال بوریرام گفت: در بازی برگشت استقلال را در تایلند شکست می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، اسکات کوپر بعد از شکست تیمش گفت: ما با تیم بزرگی بازی داشتیم ولی یادتان نرود که تمام بازی در اختیار ما بود.

وی افزود: از تمام مردم میهمان‌نواز ایران تشکر می‌کنم که میهمان‌نوازی خوبی از ما انجام دادند اما در بازی برگشت این شکست را جبران کرده و استقلال را می‌بریم.

وی در  خصوص خانمی که روی نیمکت تیمش نشسته بود، گفت: او نایب رئیس باشگاه بوریرام است./فارس


ویدیو : قلعه نویی: از بازی استقلال راضی نیستم/ سرمربی بوریرام: استقلال را در تایلند شکست می‌دهیم