قلعه‌نویی: دهاتمان هم من را نمی‌خواهد! : سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست ...


سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که همه از دربی لذت ببرند. خبرگزاری فارس: امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: این بازی حساس است و از تمرینات دو تیم استقبال خوبی شد. درست است که این بازی سه امتیاز دارد ولی برد و باخت برای تماشاگران مهم است. امیدوارم فردا یک بازی با کیفیت را شاهد باشیم و امیدوارم همه از بازی لذت ببریم. خوشبختانه مجید غلام‌ نژاد و مهرداد اولادی به این بازی رسیده‌اند و تیم تکمیلی داریم.

وی در مورد حضور رویانیان در تمرین استقلال و جوی که هفته گذشته به راه افتاده بود، گفت: از رویانیان تشکر می‌کنم و قرار است فتح‌الله‌زاده هم به تمرین پرسپولیس برود. بعد از انتشار عکس رحمتی و عمران‌زاده قرار بود از آنطرف عکس‌های دیگری منتشر شود ولی فتح‌الله‌زاده این کار را نکرد و امیدوارم ما به این سمت و سو برویم که به فکر قشنگی فوتبال باشیم و امیدوارم استقبال خوبی از این بازی شود و دیگر از این بیانیه‌ها صادر نشود. هرچند بیانیه اول ما فنی بود.

وی ادامه داد: هر دو مدیرعامل از مدیران معرفتی ما هستند و امیدوارم سال آینده حداقل دو بازی خیریه بین این دو تیم برگزار شود. حتی رویانیان گفت طرح خوبی است و امیدوارم این حرکت‌ها تداوم داشته باشد.

امیر قلعه‌نویی در مورد مصدومان این تیم گفت: جمشیدیان و کبه به این بازی نمی‌رسند اما خوشحالیم که 18 نفر می‌شویم ولی تیم پزشکی ما در تلاش است که مصدومان را برسانند.

وی در مورد اینکه با توجه به حواشی ایجاد شده هر دو تیم برای برد بازی می‌کنند یا نه گفت: اعتقاد ندارم که بازی دو تیم غیر فنی باشد. در بازی‌هایی مثل استقلال و سپاهان مربی بودم که چهار بر سه باخته‌ایم اما آن دیدار هفت گل داشته است. دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی 5 گل داشته است و من قلعه‌نویی به دنبال آن هستم که شرایط را در نظر بگیرم و به دنبال بازی هجومی هستیم.

سرمربی استقلال در مورد فاصله چهار امتیازی با پرسپولیس و تاثیرش روی این بازی گفت: بازی‌های دو تیم بازی جدول نیست اگر یک تیم در هفته قبل از دربی برنده باشد آرامش بیشتری دارد ولی بازی از زمانی آغاز می‌شود که سوت داور به صدا در می‌آید و در فوتبال باید از لحظه‌ها استفاده کرد و همین مسائل باعث برنده شدن تیمی می‌شود و یادم می‌آید پرسپولیس در جدول زمانی پایین‌تر بود اما بازی برد و باخت نداشت.

وی در مورد خط دفاع استقلال کم گل می‌خورد اما خط حمله تیمش هم کم گل می‌زند، گفت:سیستم ایده آل من 4-4-2 لوزی است و در تراکتورسازی هم همین کار را می‌کردیم و فردا با سه مهاجم بازی می‌کنیم اما باید برنامه تیم را بدانید. به جز امسال هر جا مربی بودم تیمم بیشترین گل زده را داشت اما امسال جنس ما جور نشد و در حال کم شدن هستیم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: امسال در حال زوج‌سازی بودیم اما یکسری از بازیکنان رفتند. آن شرایط برای جمشیدیان پیش آمد و چند بازیکن هم آنطور که باید و شاید به ما کمک نکردند اما فردا هجومی بازی می‌کنیم.

قلعه‌نویی در مورد وضعیت جدول لیگ و اینکه ممکن است استقلال تدافعی بازی کند، گفت:فوتبال مثل شطرنج است و در این بازی باید به همه حرکت‌ها توجه داشته باشیم و هدف اول ما این است که گل نخوریم و هدف دوم ما این است که گل بزنیم و بازی را ببریم و این از اصول فوتبال است.

وی در پاسخ به این سوال که خیلی از استقلالی‌ها از جدایی نکونام خوشحالند، گفت: تو را به خدا سوال حاشیه‌ای نپرسید. هر بازیکنی برای استقلال زحمت کشیده باید قدردانش باشیم. نکونام حالا از مجموعه جدا شده و برای او و منتظری آرزوی موفقیت می‌کنم و چند بازیکن دیگر دعوتنامه فرستاده شده است و نمی‌دانم چرا همه پیشنهادها برای ما می‌آید. جالب است دو ملی پوش ما دیروز آمده اند و خواستار جدایی هستند.

سرمربی استقلال تصریح کرد: اکنون اسم آنها را نمی‌گویم ولی می‌ترسم دوباره برای دو بازیکن دیگر ما هم پیشنهاد بیاید.

وی در مورد اینکه شمار را نمی‌خواهند ، گفت: دهات مان هم ما را نمی‌خواهد چه برسد به خارج از کشور!

سرمربی استقلال در مورد اینکه دربی برنده دارد یا نه گفت: انشالله که این بازی برنده دارد. حضور دو تیم در میدان و انرژی آنها به تماشاگران تزریق می‌شود. البته عده‌ای به فوتبال آمده‌اند که مدام نیش می‌زنند و می‌خواستند تماشاگران از 80 هزار نفر به دو هزار نفر برسد. اگر این دو تیم را تبدیل به باشگاه کنیم می‌توانیم فرصت خوبی برای جوانان‌مان ایجاد کنیم. بارها گفته‌ام در سالن 12 هزار نفری آزادی در مسابقه والیبال دو تیم 15 هزار نفر می‌آمدند و از وزیر ورزش می‌خواهم که تکلیف این دو تیم را مشخص کند و برای این دو تیم ردیف بودجه تعیین شود زیرا 34 سال است که تکلیف این دو باشگاه مشخص نیست. مثلا می‌خواهیم برهانی را جریمه کنیم ولی وقتی پولی به او نداده‌ایم چطور جریمه‌اش کنم؟

وی افزود: از گودرزی وزیر محترم ورزش می‌خواهم نگاه ملی به ورزشگاه‌های ما داشته باشد. هر تیمی که در انتهای جدول است در ورزشگاه آزادی ببینید چه بازی‌هایی انجام می‌دهند یا زمانی که به خارج از کشور می‌رویم به خاطر زمین‌های خوب به بلوغ تاکتیکی می‌رسیم بازیکنان ایرانی از نظر شعور، توانایی و فنی بالا هستند و امیدوارم دکتر روحانی و وزیر ورزش توجه ویژه‌ای به این دو موضوع داشته باشد.


ویدیو : قلعه‌نویی: دهاتمان هم من را نمی‌خواهد!