قلعه‌نویی: باید استقلال‌گونه بازی کنیم : سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بچه‌ها ...


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بچه‌ها حس همبستگی و عرق تیمی بیشتری دارند و شرایط را درک کردند و می‌دانند که ما 4 بازی مهم در لیگ و 6 بازی در آسیا داریم و می‌دانند که باید استقلال‌گونه بازی کنند. خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بچه‌ها حس همبستگی و عرق تیمی بیشتری دارند و شرایط را درک کردند و می‌دانند که ما 4 بازی مهم در لیگ و 6 بازی در آسیا داریم و می‌دانند که باید استقلال‌گونه بازی کنند.

امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال گفت: در ابتدای صحبت‌هایم از احمد صالحی داور دیدار استقلال و سایپا عذرخواهی می‌کنم البته خودم صحنه را ندیدم اما وقتی در جریان قرار گرفتم تذکر جدی‌ دادم. نمی‌دانم چه لفظی به کار برده شده اما اعتقاد دارم داوری ما جزو پاکترین قشرهاست و زحمت می‌کشد و اگر هم اتفاقی افتاده من معذرت‌خواهی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار این تیم مقابل ملوان هم افزود: ملوان تیم با برنامه‌ای است و من بازی این تیم با فولاد خوزستان را دیده‌ام آنها مربی بزرگ و جوانان شایسته‌ای دارند و با توجه به اینکه بازی در انزلی است کار ما سخت خواهد بود اما اردوی خوبی در جزیره کیش داشتیم که جا دارد از آقایان پهلوان حسین جلالی پازوکی و افشارزاده تشکر کنم که به ما کمک زیادی کردند و همچنین از مردم جزیره کیش.

وی ادامه داد: به نظرم کیش جای خیلی خوبی برای برگزاری مسابقات است و ای کاش فینال جام حذفی و بازی‌های ملی را در آنجا برگزار کنیم چرا که امکانات خوبی دارد و تحولات در زیرساخت‌های این جزیره به خوبی قابل مشاهده است. خوشبختانه شرایط تمرینی ما خوب بوده و کارهای تاکتیکی مورد نظر را انجام دادیم و در این بازی دو هدف داریم که می‌خواهیم به آنها برسیم.

قلعه‌نویی افزود:‌ به هر حال اعتقاد دارم با توجه به شرایط موجود ما به شرایط ایده‌آل نرسیدیم و حالا می‌بینیم که فصل هم در حال تمام شدن است اما بچه‌ها حس همبستگی و عرق تیمی بیشتری دارند و شرایط را درک کردند و می‌دانند که ما 4 بازی مهم در لیگ و 6 بازی در آسیا داریم و می‌دانند که باید استقلال‌گونه بازی کنند. سایپا هم تیم خوبی بود و مقابل ما با برنامه بازی کرد اما ما از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم و به گل رسیدیم.

وی در خصوص اینکه استقلال مقابل ملوان محروم یا مصدومی دارد، تصریح کرد: آندو تیموریان در این بازی حضور ندارد و به احتمال 99درصد خسرو حیدری هم به این بازی نمی‌رسد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه استقلالی‌ها برای اینکه خاطره تلخ دیدار با ملوان در سال 81 را که باعث قهرمان شدن پرسپولیس در لیگ شد برای انتقام به انزلی می‌روند افزود:‌ به نظرم هر 4 بازی ما مقابل ملوان، نفت، فولاد و تراکتورسازی سخت است اما باید قشنگی‌های فوتبال را دید. در سال 81 هم یک بازی فیرپلی انجام شد اما باید آینده فوتبال را ببینیم و در فوتبال نباید به دنبال تلافی باشیم.

فوتبال در همه جا جز ایران قشنگی‌هایش دیده می‌شود و می‌بینیم که در فینال‌های بزرگ مربیان هم بعد از بازی با هم دست می‌دهند اما ببینید اینجا چه می‌شود. این سؤالاتی که هم شما می‌پرسید کمکی به فوتبال نمی‌کند چرا که شعار فیفا فیرپلی است و ما دنبال انتقام نیستیم. باید مشکلات ما حل شود و یاد بگیریم که در فوتبال به زیرساخت‌ها توجه کنیم به طور مثال زمین کیش خیلی خوب بود و باید می‌دیدید که توانایی بازیکنان در آنجا چقدر زیاد شده بود.


ویدیو : قلعه‌نویی: باید استقلال‌گونه بازی کنیم