قطع سخنان یک منتقد در صداو سیما : درست زمانی که قائم مقام سازمان حفاظت از محیط ...


درست زمانی که قائم مقام سازمان حفاظت از محیط زیست، از زیاد پول گرفتن رسانه ملی برای پخش برنامه‌های محیط زیست گلایه کرد، مجریان برنامه حرف او را قطع کردند و... برنامه تهران بیست، با حضور میهمانی از ساختمان سبز رنگ محیط زیست در پارک پردیسان با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

علی محمد شاعری، قائم مقام سازمان حفاظت از محیط زیست در پاسخ به سوالی در مورد خشک شدن قسمت‌هایی از دریاچه ارومیه توضیح داد و تاکید کرد: فرهنگ سازی در زمینه حقوق محیط زیست برای شهروندان مهم است و سازمان محیط زیست در این زمینه برنامه جامع فرهنگ سازی را تهیه کرده که امیدواریم با هماهنگی صدا و سیما نه تنها در طول یک هفته بلکه در تمام طول سال فرهنگ حفظ محیط ریست را تبدیل به معارف عمومی کنیم تا همه آن را جزو وظایف شهروندی خودشان بدانند.

روحانی صداو سیما واقعیت‌ها را به مردم نمی‌گوید , علت شکایت صداو سیما از اپارات , زندگینامه شهید محسن خزایی خبرنگار صداو سیما

قائم مقام سازمان حفاظت از محیط زیست، آموزش در این زمینه را وظیفه اساسی سازمان محیط زیست و صداو سیما و رسانه ها عنوان کرد و گفت:ما با کمبود پول و اعتبار روبرو هستیم. صداو سیما هم برای پخش برنامه ها، پول زیادی از ما می گیرد.

در اینجا، امینی مجری خانم این برنامه حرف میهمان برنامه را قطع کرد و گفت:من مجبورم حرف شما را قطع کنم، آقای ناظمی این بخش را مدیریت بفرمایید، من از حضور بینندگان خداحافظی کنم. فرصت من تمام شد!

ناظمی، دیگر مجری این برنامه نیز در پاسخ به سخنان میهمان برنامه گفت: ان شاءالله صدا و سیما، تخفیف خوبی هم به شما بدهند.

شاعری اما ادامه داد: نه تخفیف نه! اعتقاد دارم که برنامه های محیط زیست را مجانی بایستی پخش کنید. ناظمی هم در حالی که سعی می‌کرد، حرف میهمان را قطع کند، ادامه داد: وقت‌مان تمام شده و این مساله قابل بحث است! میهمان برنامه هم متعجب به ساعت خود نگاه می‌کرد!

منبع : برنانیوز
باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir


ویدیو : قطع سخنان یک منتقد در صداو سیما