قطبی:کریم محترم و دوست داشتنی است و به تیم ملی درقهرمانی کمک خواهد کرد :



 

 

دوست داشتنی , آشغال های دوست داشتنی , چگونه دوست داشتنی باشیم

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از انتصاب کریم باقری به سمت مشاور فنی تیم ملی، او را یک الگوی بزرگ در تاریخ فوتبال ایران خواند و اظهار امیدواری کرد که پیوستن او به تیم ملی، انگیزه مضاعفی به بازیکنان بدهد تا به بهترین نحو وظیفه خود را در جام ملتهای آسیا انجام دهند.

کریم باقری روز دوشنبه 15 آذرماه 89 به پیشنهاد قطبی و موافقت و حکم علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال به سمت مشاور فنی تیم ملی منصوب شد.

افشین قطبی پس از این انتصاب در گفت وگویی با سایت شخصی اش اظهار داشت: احساس کردم با اضافه شدن باقری به تیم ملی در نقش مشاور فنی از تجربه ایشان استفاده کنیم و او با شخصیت محترم و دوست داشتنی خود می تواند به ایجاد فضای قهرمانی در تیم کمک کند. به گفته قطبی، او نقش مشورتی در کنار سرمربی و کادر فنی خواهد داشت و روی نیمکت نخواهد نشست.

قطبی از رییس فدراسیون فوتبال در زمینه پذیرفتن پیشنهاد این انتصاب قدردانی کرد و افزود که امیدوار است باقری، گروه فنی تیم ملی را تکمیل کند زیرا تجربه بین المللی فراوانی دارد.

سرمربی تیم ملی همچنین گفت که دوران بسیار خوبی را با باقری در پرسپولیس داشته و او در قهرمانی بیادماندنی این تیم در سال 87 نقش حیاتی ایفا کرده است.


ویدیو : قطبی:کریم محترم و دوست داشتنی است و به تیم ملی درقهرمانی کمک خواهد کرد