قضاوت مازیچ صدای ونگر را هم درآورد : سرمربی آرسنال از عملکرد داور صربستانی ...


سرمربی آرسنال از عملکرد داور صربستانی بازی تیمش برابر بشیکتاش انتقاد کرد. خبرگزاری ایسنا: آرسنال شب گذشته در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا برابر بشیکتاش به تساوی بدون گل رسید.

آرسنالی‌ها البته خوش شانس بودند که دروازه‌شان در ترکیه باز نشد چرا که دمبابا سنگالی می‌توانست کار توپچی‌های لندن را برای برگشت سخت‌تر کند.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال پس از تساوی برابر بشیکتاش به انتقاد از میلوراد مازیچ صربستانی پرداخت و گفت: هر دو کارت زردی که مازیچ به آرون رمزی داد باور نکردنی بود. هیچ کدام از خطاهای او سزاوار این نبود که با کارت زرد روبرو شود. از عملکرد داور در این صحنه‌ها تعجب کردم. نمی‌دانم چطور تصمیم گرفت که رمزی را اخراج کند؟

مازیچ همان داوری است که در جام جهانی برزیل بازی ایران و آرژانتین را قضاوت کرد و پس از انتقادهای کارلوس کی‌روش به داوری ضعیفش در ادامه جام دیگر نتوانست دیدار دیگری را سوت بزند.

سرمربی فرانسوی آرسنال در ادامه گفت: بازی کردن برابر هواداران پرشور ترکیه‌ای کار آسانی نیست. هواداران بشیکتاش از دقیقه‌ یک تا 90 تیمشان را تشویق کردند و این کار ما را سخت کرد. حریف شانس‌های زیادی برای گل زدن داشتند. خوش شانس بودیم که دروازه‌مان در ترکیه بسته ماند. مدافعانم شب سختی را پشت سر گذاشتند. آنها همه در این دیدار خوب بودند. توانستیم فشار زیاد مسابقه را تحمل کنیم و در زمینی که فوتبال کردن سخت است حداقل شکست نخوریم.

شزنی، دروازه‌بان آرسنال شب گذشته بهترین بازیکن زمین بود و موفق شد فرصت‌های زیاد گلزنی را از حریف بگیرد. ونگر با تمجید از این دروازه‌بان، گفت: شزنی بار دیگر ارزش‌هایش را به ما نشان داد. او برای مدافعان ما قوت قلب محسوب می‌شود. علاوه بر شزنی، بقیه بازیکنانمان نیز خوب بودند، اما من شزنی را به بهترین بازیکن زمین انتخاب می‌کنم.

ونگر در پایان گفت: لیگ قهرمانان همیشه لیگ قهرمانان است و باید انتظار چنین بازی‌های سختی را حتی در مرحله پلی‌آف داشت. این بازی آزمون خوبی برای ما بود که در نهایت با کلین شیت تیمم به پایان رسید. حالا اعتماد به نفس ما زیاد است که در بازی برگشت بتوانیم بشیکتاش را شکست دهیم و به مرحله لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم.

دیدارهای برگشت مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا هفته‌ آینده برگزار می‌شود که در یکی از این دیدارها آرسنال باید در ورزشگاه امارات برابر بشیکتاش قرار گیرد.


ویدیو : قضاوت مازیچ صدای ونگر را هم درآورد