قصه سریال «بچه‌های نسبتا بد» لو رفت + تصاویر :  قصه سریال «بچه‌های نسبتا بد» ...



سریال بچه های نسبتا بد , بازیگران سریال بچه های نسبتا بد , تصاویر جنیفر لوپز در صحنه فیلمبرداری سریال shades of blue

 قصه سریال «بچه‌های نسبتا بد» لو رفت + تصاویر

با انتشار گزارشی از پشت صحنه آخرین سریال سیروس مقدم، بخش‌هایی از داستان قسمت آخر این سریال لو رفت.

قصه سریال تلویزیونی «بچه‌های نسبتا بد» که اخبار تولیدش با تدابیر شدید سازندگان آن برای پرهیز از لو رفتن قصه در اختیار رسانه‌های خبری قرار می‌گرفت با انتشار گزارشی از پشت صحنه این کار لو رفت.

 

تصاویر پشت صحنه سریال پریا , تصاویر سریال آسمان من , جدیدترین تصاویر از سریال مهران غفوریان

 

بینندگان این سریال تلویزیونی شب گذشته قصه سریال را تا جایی پیگیری کردند که همایون (اشکان خطیبی) توانست با وعده و دروغ رضایت پدر(مجید مشیری) دختر مورد علاقه‌اش طلا(شهرزاد کمال‌زاده) را که از خانواده‌های مرفه و پولدار هستند جلب کند.

 

تصاویر شخصیت فرزین در سریال هشت و نیم دقیقه , آخرین وضعیت سریال علی البدل تصاویر , سریال نفس شیرین ویژه محرم تصاویر

 

اما با اطلاعاتی که از گزارش پشت صحنه قسمت آخر این سریال در یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شده است گویا نقشی که مجید مشیری آن را بازی می‌کند پدر واقعی طلا نیست و او دختر یک فرد آلزایمری است که زمانی آدم قهرمانی بوده و وقتی دخترش را در مسیر اعتیاد می‌بیند نمی‌تواند پذیرا باشد و یکدفعه به هم می‌ریزد و دچار فراموشی می‌شود.  براساس این گزارش اکبر وارث نقش پدر واقعی طلا را بازی می‌کند.

 

تصاویر سریال همسایه ها به کارگردانی مهران غفوریان , اولین تصاویر منتشر شده از سریال پریا , تصاویر سارا باهنر در سریال زمانه

 

این در حالی است که سازندگان این سریال در روزی که به تمام اهالی رسانه برای تهیه گزارش پشت صحنه این سریال اختصاص داده شده بود حتی به عکاسان اجازه حضور در لوکیشن را ندادند و برای پرهیز از لو رفتن قصه، پیش از روی آنتن رفتن این سریال از ارائه عکس به رسانه‌های خبری خودداری کردند.

منبع:inn.ir


ویدیو : قصه سریال «بچه‌های نسبتا بد» لو رفت + تصاویر