"قصه زندگی" ایرج منتشر شد : آلبوم «قصه زندگی» با صدای حسین خواجه امیری (ایرج) ...


آلبوم «قصه زندگی» با صدای حسین خواجه امیری (ایرج) صبح امروز در تیراژ بالا در تهران و شهرستان منتشر شد و در اکثر فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی و سوپر مارکت‌های معتبر در اختیار دوستداران موسیقی کشور قرار گرفت. خبرگزاری ایسنا: آلبوم «قصه زندگی» با صدای حسین خواجه امیری(ایرج) منتشر شد.

آلبوم «قصه زندگی» با صدای حسین خواجه امیری (ایرج) صبح امروز در تیراژ بالا در تهران و شهرستان منتشر شد و در اکثر فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی و سوپر مارکت‌های معتبر در اختیار دوستداران موسیقی کشور قرار گرفت.

ایرج که پیش از این نیز از تاخیرها و حاشیه‌های بوجود آمده در انتشار این آلبوم اظهار نارضایتی کرده بود، پس از اطلاع از نهایی شدن تاریخ توزیع آلبومش در بازار گفت:«خوشحالم جریانی که با هدف ضربه زدن به هنر، در صدد اخلال و جلوگیری از انتشار این آلبوم بود، بالاخره تسلیم شدند و «قصه زندگی» که در واقع قصه این روزهای نسل جدید هنر جوانان ایران عزیز است، در بازار توزیع شد.»

او عنوان كرد: « تنها خواسته من از دوستداران هنر و مردم فهیم ایران زمین این است که همان‌طور که تهیه‌‌کننده و دست‌اندرکاران تهیه و تولید این آلبوم از جان و دل برای انتشار آن زحمت کشیده‌اند و به مخاطب موسیقی احترام قائل بوده‌اند، آنها هم نسخه اصلی و با کیفیت این آلبوم را تهیه و از دانلود آن خودداری کنند تا خستگی این پروژه ، بر تن ما باقی نماند.»

ایرج میرزا , ایرج خدری , ایرج بسطامی

این خواننده همچنین درباره بزرگترین آرزویش در روز اول انتشار آلبومش گفت: « دوست داشتم مرحوم «فردین» زنده بود و اولین نسخه آلبوم را به او تقدیم می‌کردم.»

به اعتقاد او؛ به هر حال او نقش بزرگی را در تاریخ هنر ایران دارد و نامش تا ابد با احترام در بین مردم خواهد ماند.

ایرج گفته است؛ در نبود او ، آلبوم «قصه زندگی» را همان طور که قبلا هم گفته بوده، به همه پسرها و دخترهایش در سراسر ایران تقدیم می‌کند.

رامین بصیرت‌نیا - تهیه کننده این آلبوم - نیز در روز اول انتشار این اثر گفت: « در روزهای اخیر تماس‌های فراوانی با شرکت پخش این آلبوم صورت گرفت و دوستداران استاد از بدقولی‌های بوجود آمده در انتشار این آلبوم بسیار گله‌مند بودند. همین باعث شد که تمام انرژی خود را برای انتشار و تزریق آن در بازار انجام دهیم و بالاخره از صبح امروز آلبوم در بازار موسیقی کشور منتشر شد.»

او درباره پیش‌بینی استقبال مردم از این آلبوم گفت :« قرار است در چند مرحله آلبوم را در بازار پخش کنیم تا دوستداران استاد در تهیه آلبوم دچار مشکل نشوند. پیش بینی تجدید چاپ را هم کرده‌ایم و امیدواریم دوستداران موسیقی با تهیه نسخه اصلی اثر از هنرمندشان حمایت كنند.»

 این آلبوم در ژانر پاپ تهیه شده و 8 قطعه با نام‌های«قصه زندگی»، «قسم»، «زنگی بزن»، «غصه نخور عزیزم»، «بی‌تو می‌رم»، «دلخون» و «بگو» تشکیل شده است که تمام قطعات آن توسط بهنام خدارحمی آهنگسازی و تنظیم شده و ترانه‌هایش نیز توسط نسرین سیفی سروده شده است.       


ویدیو : "قصه زندگی" ایرج منتشر شد