قصاص فرجام شرط‌بندی خونین : اخبار حوادث - قصاص فرجام شرط‌بندی خونین پسر جوانی ...




اخبار حوادث - قصاص فرجام شرط‌بندی خونین

پسر جوانی که در جریان شرط‌بندی با دوستش دچار اختلاف شده و او را به قتل رسانده بود، به قصاص محکوم شد.  این پرونده دو سال قبل با کشف جنازه پسری جوان به نام محسن در باغی در شیراز به جریان افتاد.

کارآگاهان جنایی وقتی به آنجا رفتند مشاهده کردند محسن با ضربه چاقو که به شاهرگش اصابت کرده، جان باخته است. سرنخ‌های موجود حکایت از آن داشت که محسن شب حادثه همراه چند نفر از دوستانش به آن باغ رفته بود. تحقیق از افراد مطلع سبب شد پلیس به یکی از دوستان مقتول به نام آرش ظنین شود. آرش که از زمان وقوع جنایت متواری شده بود، در جریان تحقیقات تخصصی پلیس دستگیر شد و به ارتکاب قتل اقرار کرد.

او همچنین به بازسازی صحنه جنایت پرداخت. سپس پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری استان فارس ارجاع داده شد. نماینده دادستان در جلسه رسیدگی به این پرونده ضمن تشریح واقعه برای متهم درخواست مجازات قانونی کرد و در ادامه اولیای‌دم مقتول گفتند خواسته‌شان قصاص آرش است. 

 

متهم وقتی در جایگاه قرار گرفت تا از خودش دفاع کند، اتهام قتل را قبول کرد و گفت: «آن شب در باغ بودیم و سگی را در آنجا با زنجیر بسته بودند. محسن گفت هرکسی بتواند زنجیر سگ را باز کند 200‌هزارتومان به او می‌دهد. ما آن شب مشروب خورده بودیم و حالت طبیعی نداشتیم.

من برای بازکردن سگ داوطلب شدم و این کار را انجام دادم اما وقتی از محسن خواستم 200‌هزارتومان را بدهد زیر حرفش زد و گفت پولی نمی‌پردازد همین مساله باعث شد با او درگیر شوم.» آرش در ادامه گفت: «چاقویی را که همراه داشتم بیرون کشیدم اما محسن آن را از دستم درآورد و مرا از باغ بیرون انداخت.

دقایقی بعد دوباره به آنجا برگشتم و آنقدر در زدم تا اینکه محسن باز کرد وقتی داخل باغ رفتم هر طور که بود چاقو را از دستش درآوردم و ضربه‌ای به او زدم بعد هم به سرعت فرار کردم.» متهم به قتل در ادامه از ارتکاب قتل ابراز پشیمانی و تکرار کرد زمان حادثه به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی قرار نداشت.  بنابر این گزارش هیات قضات بعد از اتمام جلسه دادگاه وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند.
اخبار حوادث - روزنامه شرق


ویدیو : قصاص فرجام شرط‌بندی خونین