قربانی: نبود رحمتی به چشم نیامد : پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شاید حضور ...


پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شاید حضور مهدی رحمتی در زمین از لحاظ روحی تاثیرش بیشتر باشد اما فکر نکنم از لحاظ فنی نبودش چندان به چشم آمده باشد چرا که وحید خیلی خوب کار کرد و چند موقعیت را از حریف گرفت. خبرگزاری فارس: پیروز قربانی درباره تساوی یک بر یک استقلال و استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: بازی بسیار قشنگی را از سوی دو تیم مشاهده کردیم. استقلال نسبت به دیدارهای گذشته زیباتر بازی کرد و استقلال خوزستان هم تیم بسیار شجاع و هجومی بود. آنها موقعیت‌های زیادی خلق کردند و نشان دادند بی‌دلیل نیست که در بالای جدول حضور دارند.

وی در مورد اینکه بیش از همه پرسپولیس از این تساوی سود برد، عنوان کرد: بله همینطور است. این نتیجه پرسپولیس را به صدر جدول نزدیک‌تر کرد اما 6-7 مسابقه تا پایان فصل باقی مانده و اتفاقات زیادی در جدول رقم خواهد خورد.

قربانی درباره عملکرد بسیار خوب وحید طالب‌لو اظهار داشت: طالب‌لو بسیار خوب کار کرد. او 3-4 موقعیت حساس را از حریف گرفت. شاید حضور مهدی رحمتی در زمین از لحاظ روحی تاثیرش بیشتر باشد اما فکر نکنم از لحاظ فنی نبودش چندان به چشم آمده باشد چرا که وحید خیلی خوب کار کرد و چند موقعیت را از آنها گرفت.

پیشکسوت استقلال در رابطه با اینکه این تیم بار دیگر در حفظ پیروزی موفق عمل نکرد، عنوان کرد: حفظ نتیجه یک هنر است. استقلال در نیم‌فصل اول این فاکتور مثبت را داشت اما در هفته‌های اخیر این اتفاق در تیم نمی‌افتد. در چند بازی اخیر تیم در این رابطه ضعیف عمل می‌کند. دیروز در صحنه گلی که استقلال خوزستان به ثمر رساند عرض امید ابراهیمی کاملا خالی بود. محمدرضا خرسندنیا به زمین آمد که وسط میدان برای استقلال قوی‌تر شود. در مسابقه‌ای که حالت فینال دارد نباید اینقدر فضا به حریف داده شود که بازیکن استقلال خوزستان در نیمه چپ زمین استقلال چند گام بردارد و با زدن یک شوت سرکش دروازه‌ را باز کند. مربیان باید این ضعف را آنالیز کنند تا در دیدارهای آینده چنین اتفاقی نیفتد.

وی در رابطه با عملکرد پروپیچ عنوان کرد: این بازیکن در برخی مسابقات خوب است اما در بازی دیروز چیزی از او ندیدیم. شاید کادر فنی روی نیمکت بازیکنی نداشته که بخواهد از او استفاده کند. باید حق را گفت. محسن کریمی دیروز مصدوم شد و جابر انصاری در اختیار تیم نبود. در کل فکر می‌کنم شرایط بازی دیروز به شکلی بود که یک مهاجم سرعتی بیشتر می‌توانست به استقلال کمک کند. پروپیچ در دیدارهایی که استقلال نیاز به گلزنی دارد، می‌تواند مؤثرتر باشد.

قربانی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد، اظهار داشت: تیمی که هفته‌های متمادی در صدر جدول بوده پتانسیل قهرمانی دارد. برخی از مسابقات بستگی به هوش مربیان دارد که نتیجه در آن به سود تیم تحت هدایتش رقم بخورد. در هفته‌های پایانی این فاکتور تاثیرش بیشتر می‌شود. هر تیمی که بتواند از این فاکتور بیشتر بهره ببرد مطمئنا در هفته‌های پایانی نتیجه بهتری خواهد گرفت.


ویدیو : قربانی: نبود رحمتی به چشم نیامد