قرار نیست سپاهان به تیم ملی بازیکن بدهد : سرمربی تیم سپاهان اصفهان با بیان ...


سرمربی تیم سپاهان اصفهان با بیان اینکه قرار نیست سپاهان فعلاً به تیم ملی بازیکن بدهد، گفت: اردوی تیم ملی در روزهای فیفا نیست و ما بر اساس قوانین عمل می‌کنیم. خبرگزاری مهر: زلاتکو کرانچار پس از پیروزی تیمش مقابل السد قطر در نشست خبری ضمن بیان مطلب فو.ق اظهار کرد:بازیکنان من کاملاً دستورالعمل‌هایی که به آنها داده بودیم را اجرا کرده و سازماندهی تیم ما اجازه کار به تیم السد را نداد و هافبک‌های ما به خوبی توپ را دریافت کرده و برای بازیکنان خط حمله ساختند و کیفیت این بازی به میزان قابل توجهی بالا بود.

وی افزود: بالاخره ما توانستیم یک ترکیب جوان از آکادمی سپاهان ایجاد کرده و نباید فراموش کنیم که این کار بزرگی است و ما روی بال خیال‌پرداز تماشاگران به پرواز آمدیم و آنها همیشه ما را یاری کردند.

سرمربی سپاهان بیان داشت: پیش‌بینی می‌کردیم که امروز السد نتواند خوب بازی کند اما در رده نخست، کسب سه امتیاز برای ما اهمیت بسیاری داشت و به همین دلیل ما خیلی برای این بازی و کسب سه امتیاز آن برنامه‌ریزی کرده‌ بودیم اما فشار این مسابقه به میزان قابل توجهی بالا بود و ما نیز باید تلاش می‌کردیم.

وی ادامه داد: برای حفظ آمادگی بازیکنان فردا با از سر گیری تمرینات خود، به مسابقه با الهلال در عربستان فکر می‌کنیم و مسابقه امروز پرفشار بوده و بازیکنان از آن خسته شدند اما به بازیکنان تاکید کردم که تمهیداتی بیاندیشیند تا از تهاجم السد به دروازه ما جلوگیری کنند.

کرانچار گفت: بعضی بازیکنان با وجود اینکه ملی‌پوش بودند، نشان دادند که از نظر اراده در تیم بسیار قدرتمند بوده و توانستند دوام بیاورند و من از همه بازیکنان خود رضایت داشته و مطمئن هستم آنها مرا مأیوس نمی‌کردند.

وی در پاسخ به اینکه آیا پیش‌بینی این پیروزی پرگل را می‌کردید یا خیر، بیان داشت: می‌دانستیم که باید برای پیروزی به میدان برویم و این را در جلسات خصوصی به بازیکنان القا کرده و امروز کسب سه امتیاز برای ما مهم بود و در کنار آن باید با اختلاف دو گل از بازی خارج می‌شدیم تا تفاضل گل خود را در جدول بهبود ببخشیم  و خوشحالم که موقعیت‌های بسیاری ایجاد کرده و 4 گل بزنیم.

سرمربی سپاهان درباره افزایش شوتزنی تیمش در این بازی گفت: شاید پاسخ من کلی باشد اما من از آغاز سعی در تقویت روحیه شوتزنی بازیکنان داشتم، هرچند که در فوتبال ایران کم شوت می‌زنند و من تلاش کردم و به سوکای که شوت‌های پای چپ خوبی دارد، توجه کرده و به شریفی با اعتماد به نفس توجه کردم تا شریفی به یکی از بازیکنان لیگ تبدیل شده و با شایستگی تمام به تیم ملی دعوت شد .

وی پیرامون حضور بازیکنان ملی‌پوش در اردوی تیم ملی گفت: تا جایی که ملی‌پوشان از موضع تیم سپاهان و مدیریت این تیم قاطعانه تا لحظات آخری که تیم در جام باشگاه‌های آسیا حضور دارد، بازیکنان در اختیار ما هستند و من از سه ماه پیش هشدار دادم که احتمال این وجود دارد که 4 تیم ایران در مسابقات آسیا گرفتار برنامه‌ریزی غلط شده و سبب ضربه زدن به کیفیت فوتبال ایران شوند .

کرانچار اضافه کرد: حضور بازیکنان در تیم ملی تخطی از قوانین فیفا به ای‌اف‌سی و یوفا بوده و نباید در تاریخ‌هایی به جز روزهای فیفا، بازیکن به تیم ملی بدهند و این اردو در تاریخ روزهای فیفا گنجانده نشده، قرار نیست بازیکن به تیم ملی بدهیم.


ویدیو : قرار نیست سپاهان به تیم ملی بازیکن بدهد