قرار اینترنتی، جنایت پارک ساعی را رقم زد :   پسر جوان زمانی که برای اولین قرار ...



 

پسر جوان زمانی که برای اولین قرار به دیدن دختر مورد علاقه‌اش می‌رفت، نمی‌دانست چه سرنوشت شومی در انتظارش است و به اتهام قتل پای میز محاکمه قرار می‌گیرد.

به گزارش جام جم، رضا لباس های شیک پوشید، مقابل آیینه ایستاد و نگاهی به مدل موهایش کرد. همه چیز برای اولین قرار مهیا بود. با موتور راهی پارک ساعی شد. ساعت3 بامداد بیست و یکم خرداد امسال موتورش را مقابل در پارک گذاشت و منتظر شد تا دختر مورد علاقه اش هم به محل قرار بیاید. چند دقیقه از توقفش نگذشته بود که سه پسر جوان کنار موتور او ایستادند. دقایقی بعد رضا و سه پسر جوان با هم درگیر شدند.

رضا چاقویی را از جیبش بیرون آورد و به گردن یکی از آنها ضربه ای زد و سپس از محل گریخت. هنگام فرار سرباز جوانی به او مشکوک شد.

پسر چاقوکش با مشاهده تاکسی، خودش را داخل خودرو پرتاب کرد، تیزی چاقو را زیر گلوی راننده گذاشت و با تهدید او از محل فرار کرد. پسر مجروح به نام مجتبی نیز به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.

پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت که ماموران با ردیابی موتورسیکلت قاتل، او را شناسایی و چند ساعت بعد در مقابل خانه شان دستگیر کردند.

متهم در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد و پرونده با تکمیل تحقیقات برای محاکمه به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

صبح دیروز متهم به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور چهار قاضی مستشار پای میز محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای جلسه دادگاه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: در این پرونده، رضا سی و دو ساله متهم به مباشرت در قتل مجتبی، جرح عمدی، سرقت خودروی تاکسی، تمرد از دستور پلیس و مشارکت در نزاع دسته جمعی است. همچنین دومتهم دیگر به نام های احمد و محسن متهم به مشارکت در نزاع و ایراد جرح عمدی هستند. با توجه به اعترافات متهمان، بازسازی صحنه قتل، شکایت اولیای دم و گزارش پزشکی قانونی برای متهمان تقاضای مجازات قانونی دارم.

در ادامه پدر مجتبی برای قاتل پسرش تقاضای قصاص کرد. راننده تاکسی که خودرویش از سوی رضا سرقت شده بود نیز در شکایت خود گفت: شب حادثه سرباز نیروی انتظامی سد راهم شد و خواست متهم را تعقیب کنم. پس از طی مسیری کوتاه در خیابان ولیعصر به او رسیدیم. پسر جوان ابتدا با سرباز کلانتری درگیر و بعد سوار خودروی من شد. او چاقو را زیر گلوی من گذاشت و با تهدید خواست که حرکت کنم. در میدان هفت تیر خودروی پلیس سد راه ما شد که از این فرصت استفاده و خود را به بیرون از ماشین پرت کردم. متهم نیز پشت فرمان نشست و از محل فرار کرد.

رییس دادگاه با تفهیم اتهام به رضا از او خواست به دفاع از خود بپردازد که متهم با قبول اتهام قتل عمدی گفت: شب حادثه در مقابل پارک ساعی ایستاده بودم که سه پسر موتورسوار هم به آنجا آمدند. یکی از آنها سعی کرد موتور مرا روشن کند که به او اعتراض کردم. آنها به طرفم آمده و مرا کتک زدند. برای دفاع از خودم با چاقو به طرف آنها حمله ور شدم که ناخواسته ضربه ای به گردن مقتول اصابت کرد. بعد از قتل وسرقت خودرو به خیابان انقلاب رفته و تاکسی را آنجا رها کرده و به خانه مان رفتم که پلیس در آنجا منتظرم بود و دستگیر شدم.

رییس دادگاه: ساعت 3 بامداد مقابل پارک ساعی چه کار می کرد؟

متهم به قتل: در اینترنت با دختری به اسم رویا آشنا شده و با او قرار داشتم. رویا قرار بود از شهرستان به تهران بیاید.

رییس دادگاه: چرا چاقو همراه خود داشتی؟

متهم به قتل: ترسیدم رویا پسر باشد و در دام کلاهبرداران گرفتار شده باشم. به همین خاطر برای دفاع از خود چاقو همراه داشتم.

در ادامه احمد در جایگاه قرار گرفت که منکر اتهامش شد. محسن هم در جلسه دادگاه حاضر نشده بود.

پس از آخرین دفاعیات متهمان قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.


  اخبار حوادث  -  جام جم


ویدیو : قرار اینترنتی، جنایت پارک ساعی را رقم زد