قرارداد 5 بازیکن راه‌آهن 12 هزار تومان! : رئیس کمیته صیانت سازمان لیگ فوتبال ...


رئیس کمیته صیانت سازمان لیگ فوتبال گفت: بازیکنانی که از طریق علی لطیفی به راه‌آهن آمده‌اند مواظب باشند متضرر نشوند. خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام علیپور با اشاره به اینکه این کمیته پیگیر وضعیت باشگاه راه‌آهن است، گفت: نگران وضعیت باشگاه راه‌آهن هستیم و گزارش‌هایی درباره این باشگاه به ما رسیده است که آنها را بررسی خواهیم کرد.

وی افزود: از جمله این گزارش‌ها این است که باشگاه راه‌آهن 8 بازیکن جذب کرده که قرارداد 5 نفر از آنها 12 هزار تومان است و این موضوعی بسیار عجیب و چالش‌برانگیز است.

علیپور یادآور شد: در حال بررسی هستیم که علیرضا لطیفی که خود را سرمربی تیم راه‌آهن معرفی می‌کند آیا اصلا مجوزهای لازم برای هدایت تیم را دارد یا نه. ما در مورد وضعیت این باشگاه و فعالیت یک فرد واسطه‌ای از باشگاه راه‌آهن توضیح خواسته‌ایم و تا 15 دی به آنها فرصت داده‌ایم.

وی تصریح کرد: به بازیکنانی که از طریق علی لطیفی به راه‌آهن آمده‌اند، هشدار می‌دهم که متضرر نشوند.

رئیس کمیته صیانت سازمان لیگ درباره نامه نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان به دو باشگاه استقلال و سپاهان درباره شفاف‌سازی سقف بودجه گفت: قطعا این موضوع را پیگیری و میانگین کلی خروجی و پرداخت‌های این باشگاه‌ها را بررسی می‌کنیم. در نهایت گزارش ما در اختیار سازمان بازرسی کل کشور قرار خواهد گرفت تا تصمیمات لازم گرفته شود.

علیپور درباره وضعیت اندوی تصریح کرد: این بازیکن با تراکتورسازی تبریز قرارداد بسته اما هنوز مجوز بازی او صادر نشده است و نمی‌تواند تا زمان مشخص شدن وضعیتش بازی کند.


ویدیو : قرارداد 5 بازیکن راه‌آهن 12 هزار تومان!