قرارداد بازیکن کره ای پرسپولیس گم شده؟ : مدیران پرسپولیس قرارداد کئون جون، ...


مدیران پرسپولیس قرارداد کئون جون، بازیکن کره ای پرسپولیس را در هیئت فوتبال استان تهران ثبت کرده اند، مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ ادعا می کند که هنوز قرارداد این بازیکن به دست آنها نرسیده است. تماشا: در حالی که مدیران پرسپولیس قرارداد کئون جون، بازیکن کره ای پرسپولیس را در هیئت فوتبال استان تهران ثبت کرده اند، مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ ادعا می کند که هنوز قرارداد این بازیکن به دست آنها نرسیده است.

 این اتفاق در حالی افتاده که بعد از مصدومیت سوسا، پرسپولیس به شدت با مشکل هافبک دفاعی روبرو است و گفته می شود مانوئل ژوزه روی کئون جون حساب کرده و قرار است بازیکن ثابت پرسپولیس در پست هافبک شود. شهبازی مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ در این باره گفت: «تا حالا قرارداد بازیکن جدید پرسپولیس به سازمان لیگ نیامده است. بعد از اینکه قرارداد یک بازیکن در هیئت فوتبال ثبت می شود به سازمان لیگ می آید تا اجازه بازی کردن برای او صادر شود ولی همانطور که قبلا گفتم هنوز این قرارداد به دست ما نرسیده است.»

البته این تنها مشکل پرسپولیسی ها نیست، حدود دو ماه پیش در جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ قرار شد فقط بازیکنان خارجی که سابقه بازی در رده ملی یا لیگ قهرمانان آسیا را دارند با باشگاه های ایرانی قرارداد امضا کنند. منظورآنها از بازی ملی سابقه حضور در تیم ملی بزرگسالان یا امید است که کئون جون این شرایط را ندارد.

بازیکن اوکراینی پرسپولیس , قرارداد بازیکنان پرسپولیس , مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس

او سابقه حضور در تیم جوانان کره را دارد و چون سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را هم ندارد، بعید است بتواند برای پرسپولیسی ها بازی کند. او در آسیا سابقه بازی در تیم ماکاسار اندونزی را دارد و کلا این کشور شرایط حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب نکرده است. این موضوعی است که شهبازی هم آن را تایید می کند: «چون کئون جون سابقه بازی ملی در رده بزرگسالان و امید را ندارد نمی تواند با پرسپولیس قرارداد ببندد. البته هنوز قرارداد او به کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ نیامده است و من از روی سوابق او این حرف را می زنم.»

البته با توجه به قدرتی که رویانیان دارد، به نظر می رسد او بتوانداین مشکل را حل کند و احتمال اینکه او در بازی هفته هشتم پرسپولیس بازی کند زیاد است.

کئون جون: می توانم جلوی نفت بازی کنم

روز گذشته ITC کئون جون هافبک کره ای پرسپولیس به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال رسید. این اتفاق با پیگیری های مداوم باشگاه دیروز افتاد تا این هافبک کره ای مشکحلی برای بازی نداشته باشد. خبرنگارانی که تمرینات او را از نزدیک دیده اند می گویند این هافبک کره ای کلا بازیکن گوشه گیری است و سرش به کار خودش گرم است.

کئون جون تا حالا با هیچ رسانه ای حرف نزده و انگار اصلا تمایلی به مصاحبه ندارد اما دیروز گفت: «وضعیتم خیلی خوب است و فکر می کنم با رسیدن ITC هیچ مشکلی برای بازی نداشته باشم. به نظرم اگر کادر فنی بخواهد، در بازی بعدی برای پرسپولیس بازی خواهم کرد.»


ویدیو : قرارداد بازیکن کره ای پرسپولیس گم شده؟