قذافی و صدور دستور تجاوز به زنان : دیکتاتور لیبی برای بقای در قدرت دست به هر ...


دیکتاتور لیبی برای بقای در قدرت دست به هر کاری می زند. معمر قذافی رهبر لیبی هر روز بیش از گذشته ابعاد وحشتناک قدرت دوستی خود را به تصویر می کشد. اگرتا دیروز وی برای بقای در قدرت به بمباران مناطقی مانند بنغازی و کشتار مخالفان داده بود امروز ابعاد جدید تری از جنایت های وی علیه بشریت نمایان شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، دیوان کیفری بین المللی روز چهارشنبه اعلام کرد شواهدی در دست دارد که نشان می دهد معمر قذافی رهبر لیبی به نیروهای خود دستور تجاوز گسترده به زنان را صادر کرده و میان آنها داروهای محرک جنسی توزیع کرده است. لوئیز مورنو اوکامپو دادستان دیوان کیفری بین المللی در این باره گفت : با در دست داشتن شواهدی جدید دال بر اینکه قذافی دستور تجاوز گسترده به زنان را صادر کرده است، از این پس می توان علاوه بر اتهامات پیشین، اتهامات جدیدی به رهبر لیبی وارد کرد  . اوکامپو خاطر نشان کرد نتایج تحقیقات این دادگاه حکایت از آن دارد که صدها زن در مناطق مختلف لیبی مورد تعرض و تجاوز قرار گرفته اند و اینکه مقامات دولتی لیبی به دستور قذافی، مقادیر زیادی داروهای محرک جنسی خریداری و آنها را میان سربازان تقسیم کرده اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از نیویورک، اوکامپو در پایان گفت در ابتدا در مورد این اطلاعات تردیدهایی وجود داشت ولی در حال حاضر این موضوع به اثبات رسیده است که قذافی برای تنبیه و مجازات افراد از شیوه تجاوز جنسی استفاده کرده است.

منبع : خبرآنلاین


ویدیو : قذافی و صدور دستور تجاوز به زنان