قذافی عاشق لباس های زنانه بود و كلاهك هسته ای داشت! :         در یك كتاب آمریكایی ...



 

 

لباس زنانه , لباس زیر زنانه , مدل لباس زنانه

 

 

در یك كتاب آمریكایی اطلاعات جدیدی درباره معمر قذافی منتشر شده و ادعا شده كه وی عاشق لباس های زنانه بوده است!

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، باب وود، نویسنده آمریكایی در كتابش تحت عنوان "جنگ محرمانه سازمان اطلاعات مركزی آمریكا (سیا) از سال ۱۹۸۱ تا سال ۱۹۸۷" عنوان می كند كه ویلیام كیسی، رییس اسبق سیا در سفر محرمانه خود با رونالد ریگان، رئیس جمهوری اسبق آمریكا به جزایر مایوركای اسپانیا برای سپری كردن تعطیلات، گزارش هایی روانشناختی از وضعیت قذافی به ریگان می دهد كه از سوی روانشناسان برجسته جهان برای سازمان سیا تهیه شده بود.

در این گزارش ها ریگان با مطالبی عجیب رو به رو می شود كه نشان می داد معمر قذافی، دیكتاتور لیبی، عاشق این بود كه در خفا لباس های زنانه بپوشد و همچنین آرایش های زنانه انجام دهد و علنا كفش پاشنه بلند می پوشید تا قد بلندتر به نظر برسد كه این كفش ها معمولا در ایتالیا برای وی ساخته می شد.

در این كتاب آمده است كه قذافی همچنین عاشق یك عروسك بود كه شب ها باید آن را بغل می كرد و می خوابید!

قذافی همچنین وسواس خاصی به نوع فرش و رختخواب خود داشت و در هر هتلی در جهان كه اقامت می گزید خدمه آن هتل مجبور بودند فرش و رختخواب وی را متناسب با خواسته وی تغییر دهند چرا كه وی با لباس های زنانه و یا حتی با لباس های خواب زنانه می خوابید و در حالی كه این لباس ها را به تن داشتن حتی با برخی روسای جمهوری كشورها دیدار می كرد!

این نویسنده ادامه می دهد: ریگان در این گزارش ها با مطالبی رو به رو شد كه موجب شد بعد از خواندن این گزارش ها خنده اش بگیرد. ریگان گفته بود از نظر من هیچ مشكلی ندارد كه قذافی از كمد لباس های نانسی، همسرم استفاده كند و هر لباسی كه می خواهد انتخاب كند!

اما كیسی از ریگان خواسته بود گزارش ها را جدی بگیرد چرا كه این گزارش ها نشان می داد قذافی هرگز در استفاده از سلاح هسته ای در صورتی كه به این سلاح ها دست یابد، تعلل نخواهد كرد.

این نویسنده می افزاید: ریگان بعد از این مساله فورا از كیسی پرسید كه آیا باید لیبی را با بمب هسته ای هدف قرار دهیم؟

كیسی گفت: نه نیازی به این مساله نداریم چرا كه ما قدرت هسته ای وی را در زمین نابود خواهیم كرد.

ویلیام كیسی نسبت به وجود ارتشی آماده از تروریست ها كه قذافی علیه منافع مختلف جهان به ویژه منافع آمریكا و فرانسه از آنها استفاده كند، هشدار داده بود چرا كه دشمنی دیرینه ای بین قذافی و فرانسه به علت درگیری بر سر نفوذ فرانسه در آفریقا وجود داشت.

این نویسنده می افزاید: آمریكا در ۲۳ مارس ۱۹۸۶ خود را برای حمله به لیبی با ۴۵ كشتی جنگی و ۲۰۰ جنگنده به همراه زیردریایی هسته ای "لس آنجلس ۶۸۸" و ۳۲ قایق كوچك آماده كرد كه در ۱۲۰ مایلی سواحل خلیج سرت آنها را مستقر كرد.

نویسنده این كتاب اشاره كرده است كه جرالد فورد، رئیس جمهوری اسبق آمریكا دستور ترور قذافی را داده بود و بعد از آن نیز جیمی كارتر با عملیات ترور قذافی موافقت كرده بود. اما فرانكشتاین به سختی دستور در این زمینه را صادر كرد چرا كه همواره تدابیر امنیتی شدیدی برای قذافی در نظر گرفته می شد و محافظان زن و مرد همیشه اطراف وی بودند.

این نویسنده هم چنین می افزاید: قذافی یك مشكل بود و منافع اروپا به ویژه منافع فرانسه را بعد از اینكه ده ها هزار تن از سربازانش را به چاد فرستاد و تهدید كرد كه چاد را اشغال خواهد كرد، تهدید می كرد. وی هم چنین قصد داشت انور سادات، رئیس جمهوری اسبق مصر و جعفر نمیری، رئیس جمهوری اسبق سودان را ترور كند چرا كه آن دو "حسین حبری" را در چاد در برابر نیروهای قذافی حمایت كردند.

این نویسنده همچنین فاش می كند كه قذافی حتی عربستان را زمانی كه كمك به یمن شمالی را كم كرد، تهدید كرد. اما مهمترین مساله ای كه این نویسنده از آن برای اولین بار پرده برداشته واقعیت سلاح ها و كلاهك های هسته ای قذافی است.

این نویسنده می افزاید: اتحاد جماهیر شوروی سابق در دسامبر ۱۹۸۰ یك كلاهك هسته ای با وزن ۱۱ كیلوگرم از نوع HIU را به قذافی داد و قذافی آن را در كارخانه ای در خارج از طرابلس در منطقه تاجوراء قرار داد.

این كلاهك هسته ای برای قدرت سیاسی و نظامی نیروهای قذافی كافی نبود و قذافی با اتحاد جماهیر شوروی سابق برای خرید تعدادی دیگر از این كلاهك ها در سال ۱۹۹۰ توافقنامه امضا كرد.

این نویسنده همچنین تنفر حسنی مبارك را از قذافی مخفی نكرده و فاش می كند كه مبارك از صمیم قلب خواستار سرنگونی نظام قذافی بوده و به آمریكایی ها وعده داده بود كه در زمان مناسب به آنها كمك خواهد كرد.

این نویسنده ادعا می كند، مبارك واشنگتن را در بمباران طرابلس و بنغازی كمك كرد اما اشاره ای به جزئیات این داستان نكرده است.

همچنین در این كتاب به علاقه قذافی به زنان فاحشه اشاره شده و نشان می دهد كه وی زنان معمولی را دوست نداشت بلكه به علت مشكلات روحی و روانی كه داشت زنان فاحشه را ترجیح می داد!

این كتاب می افزاید: اعضای سیا در طرح جدیدی برای دستیابی به قذافی زنانی را برای برقراری ارتباط با قذافی به لیبی فرستادند اما آنها به بیماری ایدز مبتلا بودند و قذافی پیش از برقراری ارتباط با آنها این زنان فاحشه را تحت آزمایشات پزشكی قرار داد و با مشخص شدن این امر دستور كشتن آنها صادر شد لذا این طرح سازمان سیا نیز به نتیجه نرسید..../ ایسنا


ویدیو : قذافی عاشق لباس های زنانه بود و كلاهك هسته ای داشت!