قدردانی انجمن تهیه کنندگان آمریکا از اسپیلبرگ :   اعضای انجمن تهیه کنندگان ...



 

تهیه کنندگان موسیقی , تهیه کنندگان موسیقی در ایران , انجمن ملی نقد فیلم آمریکا

اعضای انجمن تهیه کنندگان آمریکا با اهدای جایزه «دیوید او یلزنیک» به استیون اسپیلبرگ از این کارگردان، تهیه کننده و نویسنده صاحب نام هالیوودی قدردانی می کنند.

اعضای انجمن تهیه کنندگان آمریکا (Producers Guild of America)، روز گذشته اعلام کردند که با اهدای جایزه «دیوید او یلزنیک» (David O. Selznick) به استیون اسپیلبرگ از این کارگردان، تهیه کننده و نویسنده صاحب نام هالیوودی قدردانی می کنند.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، این فیلمساز صاحب نام آمریکایی جایزه خود را در تاریخ ۲۱ ژانویه (یکم بهمن) ۲۰۱۲ میلادی و در مراسم سالانه انجمن تهیه کنندگان آمریکا که در هتل بورلی هیلتن در ایالات کالیفرنیا کشور ایالات متحده آمریکا برگزار می شود، دریافت می کند.

پولا واگنر و مایکل مانهایم، روسای انجمن تهیه کنندگان آمریکا در بیانیه ای درباره اسپیلبرگ گفتند: «نبوغ، تخیل و بی باکی بی انتهای استیون اسپیلبرگ به عنوان یکی از پرکارترین فیلمسازان تمام دوران، در دنیای فیلمسازی بی نظیر است.

اسپیلبرگ ۶۴ ساله در سال ۲۰۱۱ میلادی به عنوان تهیه کننده در ۱۱ فیلم سینمایی و تلویزیونی فعالیت کرده است که از مهمترین آن ها می توان به فیلم های سینمایی «سوپر ۸» (Super ۸) و «تغییرشکل دهندگان: تاریکی ماه» (Transformers: Dark of the Moon) اشاره کرد.

این کارگردان صاحب نام هالیوودی پیش از این برای فیلم های «فهرست شیندلر» (Schindler`s List) و «نجات سرباز رایان» (Saving Private Ryan) موفق به دریافت ۲ جایزه اسکار بهترین کارگردانی و یک جایزه اسکار بهترین فیلم شده است.

همچنین فیلم های سینمایی «آرواره ها» (Jaws) ، «برخورد نزدیک از نوع سوم» (Close Encounters of the Third Kind)، «ئی تی» (E.T.: The Extra Terrestrial) و سه گانه «ایندیانا جونز» (Indiana Jones) از دیگر فیلم های سینمایی مطرح و برجسته ای هستند که استیون اسپیلبرگ کارگردانی آن ها را برعهده داشته است..... / خبرگزاری سینمای ایران 


ویدیو : قدردانی انجمن تهیه کنندگان آمریکا از اسپیلبرگ