قتل هولناک پدربزرگ و مادربزرگ برای بدست آوردن مواد مخدر/ پلیس اجساد را در جنگل پیدا کرد+عکس :



یک پسر نوجوان به منظور به دست آوردن پول پدر و مادر بزرگ آنها را به قتل رساند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،یک پسر نوجوان به منظور به دست آوردن پول پدر و مادر بزرگ خود را به قتل رساند .

آقای " جاستین ستتون " 14 ساله اهل " تگزاس " به اتهام قتل 2 نفر در 22 جولای بازداشت شد .

این جنایت کار نوجوان به منظور بدست آوردن 1/540  دلار پول پدر بزرگ  خود آقای " رابرت کوگ دل" و مادر بزرگش خانم " یاتریکیا کوگ دل " را در  خانه شان واقع در " کونوی آرکانساس" با استفاده از یک هفت تیر به قتل رساند و جسد آن دو را به داخل جنگل انداخت .

رییس پلیس مواد مخدر لامرد به شهادت رسید , دستور cmd برای بدست آوردن آی پی اینترنت , روشی برای بدست آوردن نام مسافران پرواز


براساس گزارش پلیس " ستتون " که به همراه پدر و مادر بزرگش زندگی می کرد، به کمک دوست نزدیکش آقای " هانتر در کسلر " 17 ساله دست به این جنایت  وحشتناک زد و در خانه ی مادرش در حالی دستگیر شد که 1/540 دلار در جیبش  یافت شد .

جسد قربانیان در یک منطقه جنگلی توسط پلیس یافت شد.

پلیس در گزارش خود گفت: آنها از طرف یک نوجوان دختر که با این جنایت کاران دوست  بود و از برنامه دزدی و قتل آنها اگاه بود مطلع شدند.

به گزارش " هانتر این دو نوجوان بزهکار برنامه قتل " کوگ دل " را در زندان با یکدیگر برنامه ریزی کردند و " ستتون " گفته بود : که با اسلحه آنها را خواهد کشت .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که قبل از جنایت آقای " کوگ دل " پس از یافتن " ماری جوانا " در اتاق " ستتون " با او درگیر شده بود و برای  گم شدن 3000 دلار پول در کیفش با نوه ی خود جدال داشت .

" ستتون "که سابقه ی بزهکاری داشت و مصرف کننده مواد مخدر بود به منظور داشتن پول پدر بزرگ دست به این جنایت بی رحمانه زد و این دو که در حال حاضر در بازداشت به سر می برند در دادگاه به اتهام قتل محاکمه خواهند شد .

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه خبر نگاران 


ویدیو : قتل هولناک پدربزرگ و مادربزرگ برای بدست آوردن مواد مخدر/ پلیس اجساد را در جنگل پیدا کرد+عکس