قتل همسر اول برای ازدواج دوم : «همسرم بچه دار نمی‌شد و من می‌خواستم دوباره ...



«همسرم بچه دار نمی‌شد و من می‌خواستم دوباره ازدواج کنم اما مخالف بود و برای همین نقشه قتلش را کشیدم.»این بخشی از اعترافات مردی است كه كارآگاهان پلیس آگاهی استان خوزستان او را به جرم قتل همسرش دستگیر كرده‌اند.

به گزارش همشهری، ماجرای این جنایت به 24فروردین‌ماه برمی‌گردد. آن روز مرد جوانی با پدرزنش تماس گرفت و مدعی شد كه همسرش به طرز مرموزی ناپدید شده است. او مدعی شد دست نوشته‌ای از همسرش پیدا كرده كه همسرش در آن نوشته بود قصد خودكشی دارد و می‌خواهد خود را به رودخانه كارون پرتاب كند.

پس از این تماس خانواده زن جوان كه به ماجرا مشكوك شده بودند، موضوع را به پلیس اطلاع دادند و راهی محلی شدند كه دامادشان مدعی بود همسرش به آنجا رفته است. همزمان تیمی از كارآگاهان نیز راهی آنجا شدند و كنار رودخانه كیف زنانه‌ای پیدا كردند كه داخل آن همه مدارك زن جوان بود و شوهرش ادعا می‌كرد او خودش را به داخل رودخانه پرتاب كرده است.

ماموران مرد جوان را بازداشت كردند و او در تحقیقات گفت: همسرم مدتی بود كه دچار افسردگی شده بود و مرتب از خودكشی حرف می‌زد. چندساعت پیش دست نوشته‌ای از او پیدا كردم كه نشان می‌داد قصد دارد خودش را در این منطقه به رودخانه بیندازد. این در حالی بود كه خودش ناپدید شده بود. برای همین ماجرا را به خانواده همسرم اطلاع دادم و خودم فورا به سمت رودخانه حركت كردم.

 6 روز بعد
در شرایطی كه گفته‌های مرد جوان مرموز به‌نظر می‌رسید جست و جو برای پیدا كردن زن جوان در رودخانه كارون شروع شد تا اینكه پس از گذشت 6 روز جسدش روی آب پیدا شد و به دستور قاضی در اختیار پزشكی قانونی قرار گرفت. از سوی دیگر همچنان شوهر وی مدعی بود كه همسرش به‌خاطر بیماری افسردگی دست به‌خودكشی زده است اما وقتی مأموران در تحقیقات خود اطلاع پیدا كردند كه این زن و شوهر جوان سال‌هاست كه با هم اختلاف دارند، ظن‌شان به مرد جوان بیشتر شد و قاضی دستور بازداشت او را صادر كرد.

بازجویی از مرد جوان از سر گرفته شد و او این بار ادعای تازه‌ای مطرح كرد و چنین گفت: روز حادثه همراه همسرم برای تفریح به كنار رودخانه كارون رفته بودیم كه ناگهان پایش لیز خورد و به داخل رودخانه سقوط كرد. من درحالی‌كه می‌دیدم او داخل آب دست و پا می‌زند و كمك می‌خواهد عمدا برای نجاتش تلاشی نكردم چراكه به‌شدت با او اختلاف داشتم.

این ادعا هم كمی مشكوك به‌نظر می‌رسید و به همین دلیل بازجویی‌ها ادامه یافت تا اینكه پس از گذشت 2‌ماه سرانجام مردجوان راز قتل همسرش را فاش كرد.

جنایت به‌خاطر ازدواج دوم
مرد جوان به مأموران گفت: سال84 ازدواج كردم و زندگی خوبی با همسرم داشتم اما بعد از مدتی متوجه شدم كه او نازاست و نمی‌توانیم بچه دار شویم. درحالی‌كه من عاشق بچه بودم و دوست داشتم پدر شوم. برای همین نزد چندین پزشك رفتیم و در این مدت هزینه‌های زیادی متحمل شدم اما بازهم همسرم نتوانست بچه‌دار شود. وقتی از ادامه درمان ناامید شدم تصمیم گرفتم زن دوم بگیرم اما همسرم مخالف ازدواج دوم بود.

برسر این موضوع با هم اختلاف داشتیم تا اینكه تصمیم به قتل او گرفتم. وی ادامه داد: روز حادثه او را سوار موتور كردم و ظاهرا برای تفریح به سمت رودخانه كارون رفتیم. در آنجا همسرم روی سكو كه 7متر تا رودخانه ارتفاع داشت نشسته بود كه ناگهان در یك لحظه از پشت سر بدون اینكه او متوجه شود به سمتش حمله كردم و وی را به داخل رودخانه انداختم. پس از آن به خانه رفتم و وسایلش را به كنار رودخانه آوردم تا صحنه‌سازی‌ كنم و ماجرا را خودكشی جلوه دهم اما بالاخره دستم رو شد و گیر افتادم.

به گزارش همشهری، با حل معمای این پرونده، متهم به قتل برای انجام تحقیقات تكمیلی در اختیار مأموران پلیس آگاهی استان خوزستان قرار گرفت.


  اخبارحوادث  -  همشهری  
 


ویدیو : قتل همسر اول برای ازدواج دوم