قتل مرد 75 ساله به دلیل رابطه پنهانی : شب حادثه در تماس‌های تلفنی، بار دیگر ...


شب حادثه در تماس‌های تلفنی، بار دیگر نقشه‌ قتل را مرور كردیم و قرار شد، مرد موردعلاقه‌ام نیمه شب در حالی كه من در ورودی منزل را باز گذاشته‌ام وارد خانه شود. او طبق برنامه پس از ورود به منزل با ضربات چاقو همسرم را به قتل رساند و بعد از اطمینان از مرگ وی متواری شد. شرق: مردی بعد از برقراری رابطه با یك زن متاهل، برای ازدواج با او شوهرش را كشت.

این متهم اكنون فراری است و پلیس شهرستان كلاله واقع در استان گلستان تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری او آغاز كرده است.

ماموران پلیس بعد از اینكه از قتل یك مرد 75ساله باخبر شدند به خانه او رفتند و در همان بدو تحقیقات با مشكوك شدن به همسر مقتول او را تحت بازجویی قرار دادند. این زن در اعترافات خود ضمن معرفی قاتل، از رابطه پنهانی‌اش با او پرده برداشت و گفت: مدتی پیش روی زمین‌های كشاورزی این فرد كارگری می‌كردم و به تدریج به او علاقه‌مند شدم و رابطه پنهانی با او را آغاز كردم.

این زن افزود: ما با گذشت مدتی از شروع این ارتباط، تصمیم به ازدواج گرفتیم. تنها مانع بر سر راه ما، همسرم بود به همین دلیل تصمیم گرفتیم او را بكشیم.

وی در ادامه اعترافات خود گفت: شب حادثه در تماس‌های تلفنی، بار دیگر نقشه‌ قتل را مرور كردیم و قرار شد، مرد موردعلاقه‌ام نیمه شب در حالی كه من در ورودی منزل را باز گذاشته‌ام وارد خانه شود. او طبق برنامه پس از ورود به منزل با ضربات چاقو همسرم را به قتل رساند و بعد از اطمینان از مرگ وی متواری شد.

این زن در ادامه اعترافات تكان‌دهنده خود ادامه داد: پس از خروج این مرد از منزل با من تماس گرفت و خواست بدون همراه بردن دو دختر 9 و 12 ساله‌ام، با وی فرار كنم ولی من حاضر به این كار نشدم.

این زن در ادامه، انگیزه خود را برای همكاری برای قتل همسرش و ارتباط پنهانی با قاتل، بی‌توجهی همسرش به او و پرداخت نكردن نفقه عنوان كرد. بنا بر این گزارش در حالی كه این زن در بازداشت به سر می‌برد پلیس در تعقیب همدست اوست.

منبع: تابناک


ویدیو : قتل مرد 75 ساله به دلیل رابطه پنهانی