قتل مرد میلیاردر برای بدست آوردن الماس+تصاویر : یک مرد به اتهام قتل برای بدست ...



یک مرد به اتهام قتل برای بدست آوردن الماس بازداشت شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،آقای " جیمز فرگوسن " 40 ساله قربانی خود آقای " روبرت ام سی کنا " 43 ساله را برای بدست آوردن الماس مورد ضرب و شتم توسط یک چاقو قرار داد .

براساس گزارش پلیس قربانی که یک دلال الماس در " آفریقا " بود در خانه ی لوکسش واقع در " ماسا چوست امریکا " به طرز وجیهی به وسیله ضربات چاقو به قتل رسید .

 

دستور cmd برای بدست آوردن آی پی اینترنت , روشی برای بدست آوردن نام مسافران پرواز , برای بدست آوردن رنگ قرمز با چه واریاسیونی ؟


پس از بررسی های محل جنایت و جستجو برای یافتن قاتل بی رحم ، سرانجام با پیدا کردن اثر  DNA به جامانده بر روی یک لباس که شامل دستکش و پاپوش آغشته به خون جنایت کار بود توانستند قاتل را شناسایی و دستگیر کنند .

پلیس در ادامه افزود: با بررسی DNA توسط پلیس  FBI و مطابقت آن با  DNA آقای " جیمز فرگوسن " ، جنایت کار دستگیر شد.

همچنین پلیس اعتقاد دارد: مظنون دیگری نیز در این رابطه وجود دارد که به " فرگوسن " کمک کرده است و برای یافتن او در تلاش هستند .

بدست آوردن آی پی سایت , بدست آوردن مک آدرس لپ تاپ , بدست آوردن ip سایت


در تحقیقات به عمل آمده از همسایه ها گفته شد : " ام سی کنا " یک مرد بسیار ثروتمند بود به طوری که یک الماس به اندازه توپ گلف در خانه اش داشت و او در " نیویورک " نیز به خرید و فروش آپارتمان می پرداخت .

کارگر خانه ی او در توصیف " ام سی کنا گفت : او مردی مرموز و متفاوت بود به طوری که در خانه 2000 متری اش که بدون اسباب اثاثیه  بود ، فقط در آن تمساح تاکسی در می شده و جمجمه ی حیوانات و همچنین ماسک های چوبی داشت و به علت سفرهای بسیار ، کمتر در خانه اش حضور داشت .


  اخبار  حوادث  - باشگاه  خبرنگاران


ویدیو : قتل مرد میلیاردر برای بدست آوردن الماس+تصاویر