قتل فجیع زن جوان در « اتاق مرگ » : با توجه به انتشار بوی شدید سم در «اتاق ...


با توجه به انتشار بوی شدید سم در «اتاق مرگ»، اهالی روستا با شکستن شیشه در راهرو که حدود20 سانتی متر آن قبلا شکسته شده بود، قبل از رسیدن ماموران انتظامی کودک 2 ساله زن جوان را بیرون آوردند تا وی دچار مسمومیت نشود. ساعت 22:30 مورخه 90.7.15 ماموران انتظامی در جریان مرگ زن جوانی در یکی از روستاهای قوچان قرار گرفتند و برای بررسی موضوع به محل حادثه عزیمت کردند.

با توجه به انتشار بوی شدید سم در «اتاق مرگ»، اهالی روستا با شکستن شیشه در راهرو که حدود20 سانتی متر آن قبلا شکسته شده بود، قبل از رسیدن ماموران انتظامی کودک 2 ساله زن جوان را بیرون آوردند تا وی دچار مسمومیت نشود.

 ماموران انتظامی با مشاهده وضعیت مشکوک در این اتاق، قاضی کشیک دادسرا را در جریان ماجرا قرار دادند و بدین ترتیب تحقیقات قضایی و پلیسی در این باره آغاز شد.

جسد زن 21 ساله نیز به دستور مقام قضایی و برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی حمل شد. در بررسی های اولیه از صحنه حادثه، به نظر می رسید که زن جوان به دلیل شدت اختلافات خانوادگی با خوردن سم خودکشی کرده است اما مقام قضایی با انجام تحقیقات دقیق تر و با توجه به وضعیت مشکوک محل حادثه، دستور بررسی های بیشتر درباره چگونگی مرگ زن جوان را صادر کرد و همسر این زن در مظان اتهام قرار گرفت.

 این مرد 25 ساله در بازجویی ها چنین وانمود می کرد که همسرش با انگیزه اختلافات خانوادگی اقدام به خودکشی کرده است. تحقیقات پلیسی در این باره ادامه داشت تا این که روز گذشته مرد جوان وقتی در برابر شواهد و دلایل انکارناپذیر قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت:

به دلیل اختلافاتی که با همسرم داشتم او را با دست خفه کردم و برای فرار از مجازات صحنه حادثه را طوری جلوه دادم که فکر کنند او خودکشی کرده است.

منبع: خراسان


ویدیو : قتل فجیع زن جوان در « اتاق مرگ »