قتل زن در ساختمان نیمه‌كاره پس از آزار جنسی :   قتل زن در ساختمان نیمه‌كاره یك‌سال ...



1 فیلم تجاوز جنسی به زن ایرانی در ساختمان نیمه کاره , آزار جنسی , آزار جنسی کودکان

 

قتل زن در ساختمان نیمه‌كاره

یك‌سال قبل دو مرد به اتهام قتل زنی جوان بازداشت شدند. آنها متهم هستند زنی را به یك ساختمان نیمه‌كاره كشانده و او را مورد آزار جنسی قرار داده و بعد به قتل رسانده‌اند. این دو كه در دادگاه كیفری‌ استان البرز محاكمه شده‌اند حاضر به قبول اتهام خود نیستند.

نماینده دادستان كرج كه در حین محاكمه كیفرخواست را قرائت كرد ، می‌گوید: یك سال قبل جسد زنی جوان در یك ساختمان نیمه‌كاره در اطراف كرج پیدا شد.

صاحب ساختمان به ماموران خبرداد كه هنگام حفر چاه این جسد پیدا شده‌ است. پلیس به محل حادثه رفت و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز كرد.

جسد به پزشكی قانونی انتقال یافت و تحقیقات از صاحب ساختمان آغاز شد. این مرد به پلیس گفت كه برای حفر چاه كارگری را استخدام كرده‌است و این كارگر گودالی حفر كرده و این جسد را پیدا كرده ‌است.

 

بررسی‌ها نشان داد قتل، كار كارگر حفار نبوده‌ است.چرا كه او تازه یك روز بود كه به آن خانه آمده‌ بود و با كسی هم آشنایی نداشت بنابراین ذهن پلیس به سمت كسانی رفت كه پیش از این در آنجا زندگی می‌كردند.

آنها دو مرد افغان بودند كه به گفته صاحب‌ساختمان تا یك روز قبل از پیدا شدن جسد در آنجا زندگی می‌كردند و نگهبانی می‌دادند.

 

با شناسایی دو مرد افغان آنها مورد بازجویی قرار گرفتند و مشخص شد دو مرد افغان- كه حسن و شیرمحمد نام دارند- بعد از این‌كه زن جوان را مورد تجاوز قرار دادند او را به قتل رسانده و جسدش را دفن كردند.

شیرمحمد كه متهم ردیف اول بود گفت كه با مقتول از قبل آشنایی داشته ‌است و آن روز هم با او برسر پول درگیر شده ‌است.

 

نماینده دادستان كرج ادامه می‌دهد: او حتی اعتراف كرد كه دوبار به مقتول تعرض كرده‌ است كه یك​بار قبل از قتل بوده و یك​بار هم بعد از قتل بوده‌ است. این اعترافات با واقعیت منطبق بود چراكه پزشكی قانونی هم تایید كرد به مقتول تعرض شده ‌است. جسد مقتول عریان از میان گودال بیرون كشیده ‌شده ‌بود و همه شرایط حكایت از آن داشت كه متهمان او را به عنف مورد آزار قرار داده و بعد خفه‌اش كردند.

با توجه به این اقاریر و با توجه به شكایتی كه اولیای‌دم ارائه داده‌اند به عنوان نماینده دادستان برای آنها درخواست مجازات كرده‌ام.

 

ترسیدم، دروغ گفتم

شیرمحمد متهم ردیف اول این پرونده می‌گوید آنچه اعتراف كرده درست نیست و دوستش حسن دست به این قتل زده‌ است.

 

مقتول را می‌شناختی؟

​بله. پیش از این چندبار با او دیدار داشتم.

 

چطور با او آشنا شدی؟

​ چندبار با هم رابطه داشتیم. در خیابان با هم آشنا شده‌ بودیم.

 

چرا او را كشتی؟

​من او را نكشتم. دوستم این‌كار را كرد.

 

اما پیش از این اعتراف كردی كه تو این‌كار را كردی؟

​ من اعتراف كردم اما به‌خاطر فشارهایی بود كه به من آوردند و قولی كه دوستم داده ‌بود. اما حالا می‌بینم دلیلی برای این اعتراف دروغ نیست.

 

كجای گفته‌هایت در اداره آگاهی دروغ بود؟

​ همه آن چیزی كه گفتم درست بود فقط جای خودم را با دوستم عوض كردم.

 

توضیح بده قتل چطور اتفاق افتاد؟

​ دوستم به مقتول تجاوز كرد و بعد او را با روسری خفه كرد. من هم كه دیدم چاره‌ای جز كمك به او ندارم پاهای مقتول را گرفتم و دوستم او را كشت.

 

چرا بعد از قتل دوباره به او تجاوز كردید؟

​ من این‌كار را نكردم دوستم كرد.

 

تو مقتول را می‌شناختی. چه لزومی داشت كه او این‌كار را بكند؟

​وقتی من با آن زن دعوا كردم دوستم به سمتش حمله كرد و به او تجاوز كرد.

 

تو به دوستت اعتراض نكردی؟

​ البته رابطه‌اش با او زوری نبود. مقتول مقاومتی نكرد.

 

تو مقتول را می‌شناختی چه لزومی داشت كه دوستت با او درگیر شود؟

​ نمی‌دانم چرا این‌كار را كرد. عصبی شد و او را كشت.

 

مقتول چرا به تو اعتراض كرد؟

​او از من پول می‌خواست. گفت پول لازم دارد و از من خواست به او بدهم. گفتم این مبلغی كه تو می‌خواهی ندارم و نمی‌توانم بدهم اما اصرار كرد و گفت حتما باید این‌كار را بكنی. مقاومت كردم و پول را ندادم.

 

خب تو كه پول را به او ندادی، پس چرا او را كشتی؟

​چون به من گفت اگر پول را ندهم پیش پلیس می‌رود و می‌گوید كه من او را ربوده‌ام. اگر پیش پلیس می‌رفت حتما بازداشت می‌شدم. تا ثابت كنم این‌كار را نكردم، باید مدت‌ها در زندان می‌ماندم. به همین خاطر هم با دوستم به او حمله كردیم و كشتیمش.

 

اولیای‌دم برایت درخواست قصاص كردند. فكر می‌كنی بتوانی رضایت بگیری؟

​ هنوز دادگاه حكمی صادر نكرد‌ه ‌است، اما من این‌كار را نكردم و فكر می‌كنم دادگاه هم من را به اتهام قتل محكوم نكند. البته از كاری كه كردم خیلی پشیمان هستم و امیدوارم اولیای‌دم هم من را به خاطر كاری كه كردم ببخشند.

 

قاتل باید مجازات شود

خواهر مقتول كه اولین‌بار جسد را دید و شناسایی كرد، می‌گوید: سال‌ها بود كه خواهرم از شوهرش جدا شده ‌بود و زندگی جداگانه‌ای داشت. او پسرش را بزرگ می‌كرد و زندگی سالمی داشت. كار می‌كرد و سختی زیادی می‌كشید اما تحمل می‌كرد چون پسر داشت و همه تلاشش این بود كه برای پسرش زندگی راحتی درست كند.

او در مورد آخرین روزی كه خواهرش را دید می‌گوید: آن روز به خانه من آمد. مدتی بود كه برسر مساله‌ای با هم درگیری داشتیم. خواهرم از من خواست كه كمكش كنم اما من با كارش مخالف بودم. آن روز وقتی آمد دوباره با هم جروبحث كردیم و خواهرم با حالت قهر خانه من را ترك كرد.

فكر می‌كردم به خانه‌اش رفته ‌است. یك روز بعد پسرخواهرم با من تماس گرفت و گفت مادرش به خانه نیامده و از من كمك خواست. خیلی نگران شدم. با خواهرزاده‌ام همه بیمارستان‌ها را گشتیم و جاهایی كه فكر می‌كردیم خواهرم رفته ‌باشد را رفتیم و سراغش را گرفتیم اما نبود. به پلیس هم خبر دادیم. آنها مشخصات خواهرم را خواستند من هم عكس و مشخصاتش را دادم. بعد از یك ساعت با من تماس گرفتند و خواستند كه به پزشكی قانونی بروم، وقتی به آنجا رفتم جسد خواهرم را به من نشان دادند و خواستند شناسایی كنم. خودش بود.

 

این زن می‌گوید: هرگز آن روز را فراموش نمی‌كنم. وقتی به خانه برگشتم نمی‌دانستم باید به خواهرزاده‌ام چه بگویم. او پسری نوجوان است و مادرش را كه تنها كس او بود خیلی دوست داشت و او را از دست داده‌ بود.

خواهرم زن پاكی بود و تهمت‌هایی كه به او می‌زنند درست نیست. آنها به خواهرم تجاوز كردند و كشتندش اما می‌گویند این‌طور نبوده و خواهرم با میل خودش با آنها رابطه برقرار كرده‌ است. اگر این‌طور بود چرا بعد از مرگش هم او را مورد آزار قرار دادند. این نشان می‌دهد دروغ می‌گویند. خواهرم سال‌ها تنها زندگی كرد اما هرگز رابطه نامشروع نداشت و زن پاكدامنی بود. افرادی كه خواهرم را به قتل رساندند و او را مورد آزار قرار دادند باید مجازات شوند و ما از گناه آنها نخواهیم گذشت و نمی‌بخشیم.

خواهرزاده نوجوان من چه گناهی دارد كه باید بعد از این بدون مادر زندگی كند؟ در سال‌هایی كه بیشتر از همیشه به مادرش احتیاج دارد، چرا باید این‌طور تنها شود؟ من سعی می‌كنم به او كمك كنم و جای خالی مادرش را پر كنم اما می‌دانم نمی‌شود./جام جم آنلاین


ویدیو : قتل زن در ساختمان نیمه‌كاره پس از آزار جنسی