قتل زن جوان با شمعدانی : قتل زن جوان با شمعدانی مردی که با ضرب و شتم همسرش ...



قتل زن جوان با شمعدانی

مردی که با ضرب و شتم همسرش در خانه باعث قتل او شده بود در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت.

من قصد کشتن زینب را نداشتم.
مردی که با ضرب و شتم همسرش در خانه باعث قتل او شده بود در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت.در این پرونده ناصر ۳۳ ساله متهم است که در جریان درگیری با همسرش زینب، زن جوان را به سختی کتک زده و باعث مرگ وی شده است.

 

رادیو جوان , باشگاه خبرنگاران جوان , رامبد جوان

 

بر اساس گزارش پزشکی قانونی علت مرگ زینب خونریزی مغزی پس از برخورد جسم سخت به سر اعلام شد.  متهم در تشریح شب حادثه ادعا کرده بود: من و همسرم با هم اختلاف داشتیم او به من خیلی بی‌توجهی می‌کرد. من همسر دوم گرفته بودم که زینب نیز از ماجرا خبر داشت.

 

۷ فروردین امسال حدود ساعت ۱۱ شب درگیری لفظی پیدا کردیم و درگیری ما آنقدر بالا گرفت که من با شیشه مشروبی که دستم بود ضرباتی به سر او زدم و سپس با شمعدان به سینه او ضربه زدم. مشروب خورده بودم و کنترل اوضاع از دستم خارج شده بود. به خاطر دارم که خیلی کتکش زدم و او نیز می‌گفت بزن حق داری. حالش خیلی بد نبود و من اصلا تصور نمی‌کردم این ضربه‌ها باعث مرگ او شود. حدود ساعت ۶ صبح بود که با مادرش تلفنی صحبت کرد.

 

ناگهان حال عمومی‌اش به هم ریخت. به اورژانس زنگ زدم و سریع او را به بیمارستان منتقل کردیم که سه روز بعد در بیمارستان جان خود را از دست داد و من در بیمارستان بازداشت شدم.  با توجه به درخواست اولیای دم در خصوص قصاص متهم، پرونده پس از تحقیقات و سیر مراحل قانونی به شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری تهران فرستاده شد تا در خصوص اتهام مباشرت در قتل عمدی همسر و شرب خمر و نگهداری مشروبات الکلی دادگاه تشکیل شده و متهم از خود دفاع کند.


صبح دیروز مرد جنایتکار در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری و به ریاست قاضی اصغرزاده پای میز محاکمه قرار گرفت. در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست برای متهم درخواست مجازات قانونی کرد.
سپس مادر مقتول در جایگاه قرار گرفت و برای داماد سابقش تقاضای قصاص کرد. او در شکایتش گفت: شب حادثه دخترم با من تماس گرفت و گفت؛ ناصر او را کتک زده و دچار ضربه مغزی شده است. سریع خود را به خانه زینب رساندیم اما کسی در را باز نکرد. 

 

رئیس دادگاه سپس با تفهیم اتهام به ناصر از او خواست به دفاع از خود بپردازد که مرد جوان پس از قرار گرفتن در جایگاه گفت: من و زینب پنج ماه قبل از قتل با هم ازدواج کردیم که در این مدت دخالت‌های خانواده‌ها باعث شد همسرم چند بار تصمیم به طلاق بگیرد. برای کارم ملکی را اجاره کرده بودم که همسرم برای اینکه بتواند پول پیش آنجا را بگیرد با صاحب ملک در ارتباط بود.

 

شب حادثه متوجه شدم همسرم در حال پیامک دادن به صاحب ملک است که عصبانی شده و او را کتک زدم. شب که خوابیدیم حالش خوب بود اما صبح متوجه مرگ او شدم. من قصد کشتن زینب را نداشتم.  پس از آخرین دفاعیات متهم قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند..../ghanoononline.ir


ویدیو : قتل زن جوان با شمعدانی