قتل زجر آور به تقلید از فیلم آمریکایی!! : 3 قاتل بی‌رحم با الگوبرداری از فیلم‌های ...



بهترین فیلم های آمریکایی , این فیلم، کُفر آمریکایی ها را در می آورد  , فیلم ماجرای اعتراض مریم حیدرزاده به مهران مدیری درباره تقلید صدا

3 قاتل بی‌رحم با الگوبرداری از فیلم‌های خشن آمریکایی اقدام به هولناک‌ترین جنایت کردند و مردی را به شیوه‌ای وحشیانه کشتند.

جام نیوز؛ "ریکی رویز" 20 ساله و "اندرو براون" 42 ساله با همدستی یک دختر 19 ساله مردی 44 ساله به نام "درک بلیک" را به شکلی فجیع با ابزاری چون، چکش، چاقو و ریختن آب جوش به قتل رسانده‌اند!

پلیس و پزشکی قانونی تأیید کرده که جسد درک‌بلیک را در حمام آپارتمانش در نورفولک نوویچ انگلستان یافته‌اند و پزشکان قانونی بر پیکر بی‌جان این مرد آثار 104 ضربه و زخم و سوختگی را تشخیص داده‌اند.

این 3 قاتل پس از دستگیری به قتل هولناک خود بر اساس الگوبرداری از فیلم‌های خشن اعتراف کرده‌اند. آنها گفته‌اند که ابتدا بدن بلیک را با آب جوش سوزانده‌اند، سپس با ریختن الکل بر آثار سوختگی با ضربات چاقو و چکش او را زجرکش کرده‌اند.

دادستان پرونده؛ گراهام پارکینیز در این ارتباط گفت: آنها قبل از کشتن بلیک بارها او را مورد آزار و اذیت نیز قرار داده بودند. قاتلان اعتراف کرده‌اند که قتل‌شان را شبیه به یکی از فیلم‌های جنائی تاریخ سینما به نام Resident evil انجام داده‌اند تا ماهیت وحشیانه خود را نشان دهند. قتلی که انسان را به وحشت می‌اندازد.

به گفته دادستان؛ بلیک قاتلان خود را به عنوان دوستانی برای صرف نوشیدنی در یک خوابگاه ملاقات کرده بود.

قاضی پرونده پیتر جیکوبز هر 3 قاتل را به حبس ابد محکوم کرده و گفته رفتار قاتلان سادیستی بوده است.... /جام حوادث


ویدیو : قتل زجر آور به تقلید از فیلم آمریکایی!!