قتل در کمپ ترک اعتیاد :  اخبار حوادث  - قتل در کمپ ترک اعتیاد درگیری شدید دو ...




 اخبار حوادث  - قتل در کمپ ترک اعتیاد

درگیری شدید دو بیمار در یكی از كمپ‌های ترك اعتیاد شهرستان ملارد رنگ خون به خود گرفت.

آسمان به تازگی روشن شده بود و بیماران یكی از كمپ‌های ترك اعتیاد شهرستان ملارد در حال انجام برنامه روزانه درمانی خود بودند كه فریادی بلند و هراسان توجه آنها را به خود جلب كرد. سكوت لحظه‌یی حكمفرما شد اما طولی نكشید تا تمامی افراد داخل كمپ به سرعت به سمت اتاقی هجوم بردند كه فریاد از آنجا به آسمان بلند شده بود. فریادی كه نشان می‌داد یكی از بیماران به شكل عجیبی جان خود را از دست داده است.

مرگ بیمار تعجب‌برانگیز بود بنابراین مسوولان كمپ را مجاب كرد تا بلافاصله پلیس را در جریان وقوع آن قرار دهند. به این ترتیب تیمی از كارآگاهان آگاهی ملارد برای بررسی صحنه حادثه وارد عمل شدند.

به گفته سرهنگ همتی، فرمانده نیروی انتظامی ملارد در همان تحقیقات اولیه مشخص شد بیمار به علت مرگ طبیعی فوت نكرده است و آثار ضرب و شتم و درگیری روی سر و گردن جسد به وضوح دیده می‌شود. كبودی‌هایی كه فرضیه قتل را در ذهن كارآگاهان تقویت كرد و باعث شد تا سریعا جسد را برای كشف علت اصلی مرگ به پزشكی قانونی منتقل كنند.

در حالی كه تحقیقات پلیس از صحنه جرم ادامه داشت پزشكی قانونی دلیل اصلی مرگ را خفگی عنوان كرد و مهر تایید بر فرضیه قتل زد.

با مشخص شدن علت اصلی مرگ تحقیقات پلیس روند تازه‌یی به خود گرفت و بررسی صحنه جرم با جدیت بیشتری پیگیری شد. تحقیقات از صحنه جرم نشان می‌داد كه قاتل به زور وارد كمپ نشده و هیچ اثری از تخریب بر روی اتاقی كه مقتول در آن به قتل رسیده دیده نمی‌شود. سرنخی مهم كه وسعت بازجویی كارآگاهان را به افراد داخل كمپ محدود كرد.

در حالی كه بازجویی پلیس از مدیر كمپ و دستیارش نشان می‌داد كه آنها هیچ نقشی در وقوع قتل ندارند، اضطراب و نگرانی در چهره یكی از بیماران توجه پلیس را به خود جلب كرد. در بازجویی‌های اولیه كارآگاهان از این بیمار مشخص شد كه متهم در شب حادثه با مقتول در یك اتاق تحت درمان بوده اما در نیمه‌های شب و با حالتی پریشان از آنجا خارج و خود را به سالن كمپ رسانده و تا پیدا شدن جسد همانجا مانده است.

به دست آمدن این سرنخ مهم به همراه اظهارات ضد و نقیض متهم درباره شب حادثه فرضیه قاتل بودن او را قوت می‌بخشید به همین دلیل ماموران او را برای انجام بازجویی‌های فنی به پلیس آگاهی منتقل كردند.

به گفته سرهنگ همتی، متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و با مشاهده سرنخ‌های پلیس از كتمان حقیقت چشم‌پوشی و به قتل هم‌اتاقی‌اش اعتراف كرد و گفت: «من شب حادثه با مقتول در یكی از اتاق‌های كمپ بودم. او از درد به خود می‌پیچید و دچار ناراحتی شده بود به همین خاطر شروع به فحاشی كرد. من هم وقتی دیدم او دارد به من فحش می‌دهد جوابش را دادم اما نمی‌دانم چه شد كه یكهو بحث بین ما بالا گرفت و ما با هم درگیر شدیم. من او را به زمین زدم و آنقدر عصبانی بودم كه كنترل خودم را از دست دادم و با دستم او را خفه كردم».

به این ترتیب و با اعترافات صریح متهم، پرونده تكمیل و به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.


 اخبارحوادث  -  اعتماد


ویدیو : قتل در کمپ ترک اعتیاد