قتل در جنگل لویزان : اخبار حوادث - قتل در جنگل لویزان در شماره‌های قبل خواندید ...



اخبار حوادث - قتل در جنگل لویزان

در شماره‌های قبل خواندید جنازه مردی ناشناس در خانه زوجی که تازه از ماه عسل برگشته‌اند، پیدا شده است. این زوج ادعا می‌کنند مقتول را نمی‌شناسند و نمی‌دانند چطور رمز در خانه را وارد کرده و جنازه را داخل برده‌اند.

مقتول به نام کامران در جریان تحقیقات شناسایی و مشخص شد با یکی از دوستان خود اختلاف مالی داشته، اما این فرد قتل را انکار و برای روز حادثه شاهد معرفی کرد. دو مظنون تازه نیز دستگیر شده اند. یکی از آنها دختری به نام معصومه و دیگری مردی جوان است. این دو بیش از همه با مقتول مکالمه تلفنی داشته اند. اکنون ادامه ماجرا را بخوانید:

کارآگاه شهاب و ستوان ظهوری بعد از آن که مطمئن شدند فرضیه قتل با انگیزه اختلاف مالی صحت ندارد، تصمیم گرفتند از دو فرد دیگری که با مقتول مکالمه زیادی داشتند، بازجویی کنند. یکی از آنها مردی جوان بود که مشخص شد تنها دلیل گفت وگوهای تلفنی اش، صحبت درباره قیمت سهام ها بوده و مدارکی دارد که ثابت می کند روز حادثه هرگز تنها نبوده و فرصتی برای قتل نداشته است، اما وقتی معصومه بازجویی شد، با تناقض گویی هایش دو همکار را به شک انداخت و بازجویی ها از او تا آنجا ادامه یافت که دختر جوان درباره رابطه اش با مقتول سخن گفت.

ـ من و کامران با هم اتفاقی آشنا شدیم و او به عنوان خواستگار جلو آمد، اصلا هم نگفت متاهل است. شش ماه از این ماجرا گذشت تا این که خودم حقیقت را فهمیدم. بعد از آن سعی کردم ارتباطم را با او قطع کنم، اما دست بردار نبود به همین دلیل موضوع را با برادرم مجید در میان گذاشتم و قرار شد او با کامران صحبت کند اما باور کنید برادر من قاتل نیست.

شهاب سعی کرد دختر جوان را آرام کند و به محض این که از اتاق بازجویی بیرون آمد، به ستوان گفت همراه تیمی از ماموران برای دستگیری برادر دختر اقدام کند. مجید سه ساعت بعد بازداشت شد اما اتهام قتل را انکار کرد و گفت اصلا سراغ کامران نرفته و قصد داشته در آینده با او صحبت کند. مرد جوان در حالی که برگه مربوط به بازجویی را پر می کرد، در قسمت شغل نوشت: «نصاب درهای ضد سرقت.»

کارآگاه به محض اطلاع از شغل مجید نسبت به موضوع حساس شد. فکری به ذهنش خطور کرد. مجید را در میان چهار مرد دیگر در یک خط قرار داد و زوج صاحبخانه را از بازداشتگاه فراخواند.

ـ خوب دقت کنید و ببینید کدام یک از این افراد را می شناسید؟

زن و شوهر سریع مجید را نشان دادند.

ـ این مرد در خانه ما را تعمیر کرد. دو روز قبل از عروسی مان آمد و کارها را انجام داد. ما به او گفته بودیم عروسی مان کی است. حتی گفته بودیم یک هفته به ماه عسل می رویم.

معما برای کارآگاه حل شد. مجید با اطلاع از موقعیت خانه و نبود زوج جوان جنازه را به آنجا منتقل کرده بود تا مسیر تحقیقات را منحرف کند.

برادر معصومه سه بار دیگر بازجویی شد، اما قتل را انکار کرد تا این که بالاخره در دور بعدی بناچار جرمش را پذیرفت: «وقتی فهمیدم مردی با احساسات خواهرم بازی کرده و به او چنین دروغ بزرگی گفته است، خیلی عصبانی شدم. با او در پارک لویزان قرار گذاشتم تا با هم صحبت کنیم، اما او توهین کرد. خیلی عصبانی شدم و به طرفش حمله کردم. او رویم چاقو کشید. با هم درگیر شدیم، در یک لحظه چاقو را از دستش درآوردم و چند ضربه به او زدم. وقتی به خودم آمدم که کامران مرده بود. خیلی ترسیده بودم و نمی دانستم با جسد چه کار کنم. می دانستم دیر یا زود لو می روم برای همین تصمیم گرفتم همه چیز را به هم بریزم. مدارک شناسایی کامران را برداشتم و جسدش را به خانه زن و شوهری بردم که می دانستم خانه نیستند و از طرفی رمز در را داشتم. جسد را از ساختمان نیمه کاره کناری بالا بردم و بعد به محل موردنظر منتقل کردم. فکر کردم این طوری کسی به من مشکوک نمی شود.»

کارآگاه بلافاصله دستور آزادی زن و شوهر جوان را صادر کرد.

ـ باید مرا ببخشید. بعضی وقت ها این اتفاقات می افتد. چاره ای هم نیست. من هم فقط به وظیفه ام عمل کردم.
اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو : قتل در جنگل لویزان