قتل دختر مورد علاقه با نانچیکو : سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت از ...



سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت از دستگیری قاتل فراری که پس ازارتکاب به قتل متواری شده بود، درمدت کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

سرهنگ سلمان آدینه وند سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح جرییات این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به یکی از پاسگاه‌های انتظامی شهرستان و اعلام اینکه دخترش پس از خروج از منزل، بعد از گذشت مدتی مراجعت نکرده و هیچگونه اطلاعی از وی در دست ندارند موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا پدر دختر مفقود شده با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام داشت شخصی که خواستگار دخترش بوده است با وی تماس گرفته و اعلام کرده که دختر وی را به قتل رسانده و جسدش را پشت دیوار منزل‌‌ رها کرده‌ام.

سرهنگ آدینه وند بیان داشت: بر این اساس بلافاصله عوامل انتظامی و ماموران پلیس آگاهی در محل مورد نظر حاضر و جسد دختر را در این محل کشف کردند.

وی ادامه داد: با اقدامات خاص پلیسی و تحقیقات گسترده محلی در خصوص نحوه رفت و آمد متهم و تعقیب و مراقبت ۲۴ ساعته از اماکن تردد وی و همچنین کنترل و بازدید بیش از 150 گلخانه، مخفیگاه قاتل شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم دستگیر و به مقر پلیس آگاهی پاکدشت انتقال داده شد.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: پس از بازجویی‌های انجام شده متهم که تصور دستگیری خود در کمتر از ۲۴ ساعت را نداشت، انگیزه خود ازقتل این دختر را عصبانیت شدید از شنیدن پاسخ منفی به خواستگاری و ادامه ارتباط وی با خودش عنوان و اظهار داشت، به دلیل این عصبانیت کنترل خود را از دست دادم و طی یک قرار با وی او را با نانچیکویی که همراه داشتم خفه کرده و جسدش را نیز پشت دیوار منزلم‌‌ رها کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت خاطر نشان کرد: متهم در حالیکه تصمیم داشت از مخفیگاهش به سمت مشهد بگریزد با اقدام به موقع ماموران شناسایی و دستگیر و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به دادسرای عمومی انقلاب ارسال و متهم ضمن قبول اتهام قتل عمد با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو : قتل دختر مورد علاقه با نانچیکو