قتل دختر دبیرستانی پس از تجاوز بی‌رحمانه + تصاویر : به گزارش پلیس بریستون مردی ...



به گزارش پلیس بریستون مردی که 31 سال پیش دختر جوان را پس از تعرض به قتل رساند، دستگیر شد.

"ملانی رود" 17 ساله 31 سال پیش در یک میهمانی خانوادگی‌ به دست "آون سامرست " به قتل رسید و جسدش چند روز بعد بازخم‌های عمیق بر روی پهلوها و قفسه سینه ‌اش در یک گور کم عمق کنار منزل مسکونی‌اش پیدا شد.

ماجرای تکان دهنده تجاوز ترامپ به دختر 13 ساله تصاویر , تجاوز به دختر , سکس دختر دبیرستانی

 
به گزارش پلیس "آون" 63 ساله پس از تایید DNA  به عنوان قاتل شناسایی و دستگیر شد و جسد"ملانی رود" سه روز پس از اعلام مفقودیش به دست سگ خانگی آنان کشف شد.

"آون" در همسایگی"ملانی" زندگی می‌کرد و در روز حادثه دانش‌آموز ممتاز دبیرستانی را در حالی از میان میهمانان جشن خانوادگی ربود که همه اعضا‌ی خانواده وی سرگرم برگزاری این مهمانی بودند.

بنابراین گزارش سگ خانگی آنان سه روز پس از مفقود شدن "ملانی" که تلاش پلیس برای یافتنش بی‌نتیجه مانده‌بود در حالی موفق به کشف جسد او شد  که در میان باغچه سرگرم یافتن تکه استخوانی بود.

با بیرون آمدن دست "ملانی" از زیر خاک سر و صدای این سگ، دیگر اعضای خانواده را به حیاط کناری که با مترل"آرون" مشترک بود به محل جسد کشف شده کشاند.

پس از حضور پلیس در محل و خارج کردن جسد تحقیقات‌ را از همان ابتدا با انجام آزمایش‌های DNA آغاز شد و در تمامی این 31 سال"آون" شاهد جستجوهای پلیس بود و بدون نگرانی از فاش شدن هویت اصلی‌اش به زندگی خود ادامه می‌داد.

فیلم تجاوز به دختر , فیلم تجاوز به دختر شیرازی , تجاوز پدر به دختر

 
افسر ویژه این پرونده در نهایت با رجوع به لیستی که به دستور پلیس در آن زمان از  تمامی افراد حاضر در میهمانی تهیه شده‌ بود خواستار انجام آزمایش DNA شد.

مطابقت نتیجه آزمایش DNA با نتیجه بدست‌آمده در 31 سال پیش منجر به فاش شدن هویت"آون" به عنوان قاتل و متجاوز شد.

خانواده ملانی پس از آگاه شدن از هویت قاتل دخترشان از 31 سال احترام و ادبی که به این قاتل بی‌رحم داشتند اظهار تاسف کردند و از مقامات دادگاه خواستار اشد مجازات برای وی شدند.

"آون سامرست" به زودی در دادگاهی که در "بریستون" انگلستان برگزار می‌شود محاکمه خواهد شد. 

 

اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : قتل دختر دبیرستانی پس از تجاوز بی‌رحمانه + تصاویر