قتل داماد با شلیك عروس :  تازه عروس وقتی متوجه شد شوهر معتادش حاضر به طلاق ...



 تازه عروس وقتی متوجه شد شوهر معتادش حاضر به طلاق وی نیست، او را با شلیك دو گلوله به قتل رساند و در یکی از هتل‌‌های اصفهان پنهان شد.

 15 آذرماه بود كه مدیر یكی از هتل‌های اصفهان مأموران پلیس را از ماجرای مرموزی باخبر كرد. او گفت از یك هفته قبل زن جوانی به تنهایی در این هتل اقامت دارد. رفتار او مرموز است و احتمال می‌دهم كه به خاطر ارتكاب جرم در این محل پنهان شده باشد. پس از مطرح شدن درخواست مدیر هتل، مأموران پلیس از زن جوان تحقیق كردند. او در اولین تحقیقات اقرار كرد كه شوهرش را به قتل رسانده و در این هتل پنهان شده است.

 زن 20 ساله توضیح داد: من اهل شهرستان زازران از توابع شهرستان فلاورجان هستم. دو ماه قبل وقتی راهی خانه بخت شدم متوجه شدم كه شوهرم به مصرف مواد اعتیاد دارد.

 او این موضوع را از من پنهان كرده بود. وقتی ماجرا را برای خانواده‌ام توضیح دادم، تصمیم گرفتم از او جدا شوم. درخواستم را با شوهرم مطرح كردم، اما او و خانواده‌اش مخالفت كردند. این موضوع سبب اختلاف و مشاجره شد.

 بعد هم راهی دادگاه خانواده شدم و درخواست طلاق دادم.
بعد از آن بود كه شوهرم و خانواده‌اش مرا تحت فشار قرار دادند تا از درخواست طلاق منصرف شوم. آنجا بود كه تصمیم گرفتم شوهرم را با گلوله به قتل برسانم.

متهم ادامه داد: برای تهیه اسلحه از مردی آشنا درخواست كمك كردم. او هم اسلحه كمری با سه گلوله در اختیارم گذاشت. سحرگاه نهم آذر ماه بود كه اسلحه را مسلح كرده و شوهرم را در خواب با شلیک دو گلوله به قتل رساندم. بعد هم وسایلم را برداشتم و راهی یكی از هتل‌های اصفهان شدم.

با اقرار زن جوان بود كه مأموران پلیس آگاهی راهی خانه متهم شدند و جسد فاسد شده شوهرش را كشف و به پزشكی قانونی منتقل كردند. سرهنگ ستار خسروی، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: تحقیقات بیشتر از متهم در جریان است.

 

 اخبار حوادث  -  جوان 


ویدیو : قتل داماد با شلیك عروس