قتل با تبر : قتل با تبر جوانی ظهر روز گذشته طی یک نزاع که در روستای ارّه آبمال ...



قتل با تبر

جوانی ظهر روز گذشته طی یک نزاع که در روستای ارّه آبمال مشهد رخ داد با ضربه تبر مردی را به قتل رساند و دقایقی بعد نیز با دستورات ویژه قضایی در دام مأموران انتظامی گرفتار شد.

حوادث - به گزارش خراسان، ساعت 12:45 روز گذشته تلفن همراه قاضی ویژه قتل عمد به صدا در آمد و مأموران پاسگاه انتظامی آبروان وی را در جریان نزاع منجر به قتل قرار دادند. در حالی که قاضی «موحدی راد» به همراه عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس آگاهی عازم محل درگیری شده بود برای جلوگیری از فرار متهم به قتل، دستورات ویژه ای را به صورت تلفنی صادر کرد و از مأموران انتظامی خواست بلافاصله برای دستگیری ضارب اقدام کنند. مأموران انتظامی در پی کسب دستور قضایی و با آغاز عملیات پلیسی موفق شدند متهم به قتل را در روستای ارّه آبمال (محل درگیری) دستگیر و به پاسگاه منتقل کنند.

این گزارش حاکی است: با حضور مقام قضایی در محل درگیری تحقیقات در این باره آغاز شد. بررسی ها بیانگر آن بود که سامان (مقتول) در حدود ۲۰ تا ۳۰ متری منزل متهم و در کنار یک دیوار سیمانی جان باخته است. متهم به قتل نیز که حدود ۲۷ سال سن دارد در بازجویی ها ضمن اقرار به جنایت گفت: سامان برایم پیامک های تهدیدآمیز همراه با ناسزا ارسال می کرد تا این که امروز در حالی که یک تبر در دست داشت به طرف منزل ما آمد و با تبر به در و دیوار می کوبید وقتی من برای صحبت با او بیرون آمدم درگیری بین ما شروع شد که من تبر را از دست او گرفتم و با آن ضرباتی به بدنش فرود آوردم که او به دلیل خونریزی جان سپرد.

همسر متهم به قتل نیز که مورد بازجویی قرار گرفته بود به قاضی ویژه قتل عمد گفت: همسرم و مقتول در یک سیلوی گندم با هم کار می کردند و اختلاف حساب مالی داشتند وقتی او با تبر به در منزل ما آمد من در را به روی همسرم قفل کردم تا از رفتن او به بیرون از منزل جلوگیری کنم اما او مرا زد و بیرون رفت. این زن جوان درباره جراحت روی دستش نیز گفت: وقتی آن ها با هم درگیر شدند هیچ کس در محل نبود و من رفتم که آن ها را جدا کنم به همین دلیل با ضربه تبر مجروح شدم.

بنابراین گزارش، پس از اظهارات متهم به قتل، مقام قضایی برای بررسی موضوع عازم محل درگیری شد اما هیچ گونه آثاری از ضربات تبر روی در و دیواری که مورد ادعای متهم بود مشاهده نشد.متهم به قتل درباره تبر (آلت قتاله) نیز گفت: پس از آن که در محل درگیر شدیم فردی با موتورسیکلت آمد و تبر را با خودش برد!!

اما قاضی ویژه قتل عمد که به اظهارات متهم مشکوک شده بود بلافاصله دستور بازرسی منزل وی را صادر کرد که مأموران انتظامی تبر آغشته به خون را که لابه لای یک پلاستیک پیچیده شده بود از منزل متهم کشف کردند. همچنین جسد سامان ۳۰ ساله که دارای جراحات شدیدی روی لب و بازو بود برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی حمل شد و با بازداشت متهم تحقیقات درباره زوایای پنهان این جنایت ادامه یافت./خراسان

 


ویدیو : قتل با تبر