قتل، تاوان رابطه پنهانی با زن متاهل :         زنی روز 24 آذر به پلیس آگاهی ...



 

 

 

رابطه پنهانی با زن عمو , رابطه پنهانی تلاش برای فرار , دلایل رابطه نامشروع زنان متاهل با مردان مجرد

 

زنی روز 24 آذر به پلیس آگاهی تهران رفت و خبر داد پسر 24ساله‌اش به نام جعفر مفقود شده است. او گفت: «پسرم میوه‌فروش دوره‌گرد است و دیروز نیز مثل همیشه برای فروش میوه از خانه خارج شد اما دیگر خبری از او نیست.»

كارآگاهان برای افشای سرنوشت جعفر فهرست مكالمات تلفنی و پیامك‌های وی را به دست آوردند و فهمیدند او با زنی 38ساله به نام شهلا در ارتباط بوده و آن دو پیامك‌هایی را برای هم ارسال می‌كردند. به همین سبب شهلا بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او ابتدا گفت اصلا جعفر را نمی‌شناسد اما وقتی دید این انكارها فایده‌ای ندارد فاش كرد این مرد توسط شوهرش به قتل رسیده است.

شهلا در اعترافاتش گفت: «من همیشه از جعفر میوه می‌خریدم. یك روز وقتی شوهرم حسن به سفر رفته بود باز هم سراغ جعفر رفتم و میوه خریدم و او فهمید شوهرم در خانه نیست. آن شب زنگ در به صدا درآمد و من صدایی شبیه به صدای شوهرم را شنیدم و فكر كردم او زودتر از سفر برگشته است اما وقتی در را باز كردم ناگهان جعفر داخل آمد. او دستمالی را جلو دهانم گرفت و من بی‌هوش شدم. وقتی به خودم آمدم فهمیدم آن مرد به من تجاوز كرده است. او از خانه‌ام فرار كرده بود. بعد از آن از لحاظ روحی به شدت آشفته بودم و شوهرم بعد از برگشتن از سفر متوجه این موضوع شد اما هرچه سوال كرد حقیقت را نگفتم. من نمی‌توانستم آن اتفاق را تحمل كنم. برای همین تصمیم به خودكشی گرفتم اما مرا به موقع به بیمارستان رساندند و نجات پیدا كردم. بعد از آن وقتی به خانه برگشتم حسن من را به باد كتك گرفت تا حقیقت را به او بگویم. من هم توضیح دادم چه اتفاقی افتاده است. بعد از آن حسن با همدستی پسرعمویش سراغ جعفر رفتند و او را كشتند.»

ماموران بعد از شنیدن این اعترافات دو متهم مرد را بازداشت كردند. حسن در بازجویی‌ها همان حرف‌های همسرش را تكرار كرد اما كارآگاهان كه احتمال می‌دادند شهلا موضوعی را پنهان می‌كند به بازجویی از وی ادامه دادند تا اینكه این زن دیروز در جلسه بازپرسی كه در داسرای جنایی تشكیل شد اعترافاتش را تغییر داد و گفت: «من از چهار ماه قبل با جعفر رابطه داشتم و او همیشه از من می‌خواست از شوهرم جدا شوم تا با هم ازدواج كنیم. جعفر خیلی به من ابراز علاقه می‌كرد و البته من هم او را دوست داشتم. وقتی شوهرم به سفر رفت جعفر به خانه ما آمد و با هم رابطه برقرار كردیم، اما بعد از آن دچار عذاب وجدان شدم و تصمیم به خودكشی گرفتم. بعد از مرخص شدن از بیمارستان به شوهرم گفتم جعفر به زور به من تعرض كرده است.»

او ادامه داد: «وقتی شوهرم دروغ من را باور كرد خواست جعفر را به خانه بكشانم بعد حسن و پسرعمویش او را كشتند و جسدش را در بیابان‌های رباط‌كریم انداختند.»

بنا بر این گزارش در حال حاضر تحقیقات از متهمان در حالی ادامه دارد كه جنازه مقتول پیدا شده است.... / sharghnewspaper.ir


ویدیو : قتل، تاوان رابطه پنهانی با زن متاهل