قبور بهشت رضا طبقاتی می شود : رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: لایحه‌ای از سوی ...


رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: لایحه‌ای از سوی شهرداری مشهد به شورای شهر ارائه‌ شده که در صورت تصویب قبور در بهشت رضا(ع) و بهشت رضوان طبقاتی می‌شود. خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: لایحه‌ای از سوی شهرداری مشهد به شورای شهر ارائه‌ شده که در صورت تصویب قبور در بهشت رضا(ع) و بهشت رضوان طبقاتی می‌شود.

محسن انتظاری هروی امروز در حاشیه بازدید از بهشت رضوان مشهد در مورد افتتاح آرامستان دوم در شهر مشهد اظهار کرد: بیشتر فوتی‌های شهر مشهد در آرامستان بهشت رضا(ع) دفن می‌شوند و در حقیقت عامه مردم از این آرامستان استفاده می‌کنند.

وی افزود: با توجه به حجم حضور مردم در این آرامستان در روزهای خاص شاهد بار ترافیکی گسترده در مسیر بهشت رضا(ع) بودیم و بر همین اساس آرامستان دوم شهر مشهد مورد توجه مدیران شهری قرار گرفت و امروز فاز نخست آن روزهای پایان عملیات اجرایی خود را طی می‌کند.

انتظاری هروی بیان کرد: بهشت رضوان دارای 180 هکتار وسعت داشته و در مسیر کنارگذر شمالی قرارداد و دسترسی مردم به این آرامستان بسیار آسان است البته در حال حاضر برای این آرامستان سه مسیر تعریف‌ شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: باید آرمستان‌ها تبدیل به یک مجموعه خدماتی و فرهنگی شود که بحث فرهنگی آرامستان‌ها گسترش یابد و امیدواریم کار این آرامستان با دفن یک شهید آغاز شود.

انتظاری هروی عنوان کرد: با توجه به افزایش جمعیت شهر مشهد و همچنین حضور گسترده زائران در شهر مشهد لایحه‌ای نیز از سوی شهرداری به شورای اسلامی شهر مشهد ارائه‌ شده تا در بهشت رضا(ع) و بهشت رضوان در هر بخش بیش از یک دفن صورت گیرد و در حقیقت قبور طبقاتی شود.


ویدیو : قبور بهشت رضا طبقاتی می شود