قالیباف : کسی جرأت نداشت از فرمانده نیروی انتظامی سوال بپرسد ، اما من این راه را باز کردم / مدیر اجرایی نباید حرف مفت بزند :



نیروی انتظامی , استخدام نیروی انتظامی , هفته نیروی انتظامی

 

قالیباف : کسی جرأت نداشت از فرمانده نیروی انتظامی سوال بپرسد ، اما من این راه را باز کردم / مدیر اجرایی نباید حرف مفت بزند

اگر فرصتی باشد حرف می‌زنم حرف اضافه بلد نیستم زمانی که سؤالی افراد بپرسند ما جواب می‌دهیم و اگر اتفاق خاصی در شهر روی دهد حتماً شفاف موضوعات را بیان می‌کننم.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب : سال گذشته عملیات عمرانی ساخت تونل صدر_نیایش در تهران کلید خورد و شهردار تهران در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

امروز بعد از یک سال طی بازدید خبرنگاران از پیشرفت 70 درصدی تونل نیایش و 50 درصدی پل صدر شهردار تهران در خصوص ویژگی‌های فنی و اقدامات صورت گرفته در این پروژه سخن گفت.

همه خبرنگاران با گذاشتن کلاه ایمنی، پوشیدن چکمه و به تن کردن کاورهای مخصوص از حدود 3 کیلومتر از پروژه بازدید کردند.

در طول بازدید مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به خبرنگار فارس گفت که تونل صدر_نیایش با یک میلیارد دلار ساخته می شود و فکر نمی‌کنم هزینه بیش از این شود.

در این مراسم یکی از خبرنگاران از قالیباف پرسید که شما چقدر به خبرنگاران پاسخگو هستید و چه میزان به آنها اعتماد دارید گفت: یک زمانی در نیروی انتظامی کسی جرأت نداشت سؤالی از فرمانده نیروی انتظامی بپرسد اما بنده راه را برای خبرنگاران باز گذاشته تا همه موضوعات را بپرسند و به موضوعات جواب می‌دادم الا مواردی که وارد حریم خصوصی افراد شوند.

وی افزود: شما به عنوان خبرنگار حق ندارید وارد حریم خصوصی افراد شوید.

قالیباف اضافه کرد: حال اینکه بنده در شهرداری پاسخگو نیستم بله. من حوصله حرف اضافه زدن و گفتاردرمانی ندارم. من کار دارم هفته چند روز از تونل‌ها و پروژه‌های شهرداری بازدید می‌کنم.

وی با بیان اینکه من مدیر اجرایی هستم گفت: مدیر اجرایی چقدر باید حرف بزند حرف مفت که نمی‌توانم بزنم.

وی با تأکید بر این موضوع هیچ وعده‌ای ندادم که تاکنون به آن عمل نکرده باشم، گفت: هر تعهدی که دادم تا پایان سال جاری به لطف خدا انجام می‌دهم.

وی با بیان اینکه مخلص خبرنگارانم هستم، گفت: اگر فرصتی باشد حرف می‌زنم حرف اضافه بلد نیستم زمانی که سؤالی افراد بپرسند ما جواب می‌دهیم و اگر اتفاق خاصی در شهر روی دهد حتماً شفاف موضوعات را بیان می‌کننم.

وی افزود: هر جا ابهامی وجود دارد بپرسید من پاسخ می‌دهم.

وی با بیان اینکه من مسئول سخنرانی نیستم گفت: من مسئول کار مردم ،تونل‌سازی، جمع‌آوری زباله و انجام کارهای شهر هستم. اگر بخواهم سخنرانی هم بکنم باید مطالعه بکنم. حرف مفت نمی‌توانم بزنم.

وی بیان کرد: من مسئول نصحیت کردن نیستم من باید کار فرهنگی انجام دهم.

قالیباف تأکید کرد: وقتی برای زدن حرف اضافه ندارم اینکه صداوسیما در برنامه‌های شهرداری حلقه اول است مشکل شما با آنهاست تلاش کنید برطرف شود./انتخاب


ویدیو : قالیباف : کسی جرأت نداشت از فرمانده نیروی انتظامی سوال بپرسد ، اما من این راه را باز کردم / مدیر اجرایی نباید حرف مفت بزند