قالیباف: دولت دایناسوری منقرض می شود : قالیباف تصریح کرد: دولت باید کوچک و ...


قالیباف تصریح کرد: دولت باید کوچک و چابک باشد و نباید دایناسوری عمل کند زیرا به طور حتم منقرض می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان: "محمدباقر قالیباف" نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع فعالان اقتصادی این استان با اشاره به اینکه در هیچ حوزه‌ای بدون نظر صاحبان آن صنایع تصمیمی نخواهم گرفت، گفت: باید بستر قانونی در تمامی زمینه‌های لازم در کشور ایجاد شود تا ما بتوانیم به دستاوردهایی که نیاز داریم دست پیدا کنیم.

وی افزود: انقلاب کردن و به دست آوردن قدرت کار سختی بود اما سخت‌تر از آن تداوم انقلاب است و این زمانی مهیا می‌شود که استقلال کشور حفظ شود و لازمه این موضوع این است که کشور مولد باشد.

قالیباف اظهار داشت: به طور حتم اگر ما نتوانیم تولید را در عرصه کشورمان رونق دهیم شکست خواهیم خورد.

وی افزود: کشوری که می‌خواهد استقلال پیدا کند باید تولید، ثروت و منزلت را سرلوحه کار قرار دهد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که بخش عمده‌ای از مشکلات کشور ما تولید ثروت است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در کشور ظرفیت بسیاری وجود دارد، ما می‌گوییم کشورمان بهشت معادن است و دومین دارنده نفت و گاز جهان است اما متاسفانه به مانند 60، 70 سال پیش ارائه می‌شود و ما مانند خانواده‌ای هستیم که پول داریم اما نمی‌توانیم خرج کنیم.

قالیباف با اشاره به نامه‌ای که یکی از پیشکسوتان به وی در راستای عدم قول دادن به مردم داده بود، تصریح کرد: این بزرگوار پیش از این عملکرد اجرایی من را دید مجددا نامه‌ای را خطاب به بنده زده و در آن بیان کرد که حرفهایم را پس می‌گیرم و فهمیدم که براساس منطق شما می‌توانید از پس کارهای اجرایی خود بربیایید.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: رئیس‌جمهور باید ظرف شش ماه بداند که در کدام حوزه‌ها نباید فضولی کند و نباید در کدام حوزه‌های نیز باید ثابت قدم باشد.

وی تصریح کرد: دولت باید کوچک و چابک باشد و نباید دایناسوری عمل کند زیرا به طور حتم منقرض می‌شود.

قالیباف با بیان این که ثروت، قدرت، معنویت و منزلت باید در دولت حکمفرما شود، تصریح کرد: چابکی، کوچک و هوشمند بودن از مهمترین ویژگی‌هایی است که دولت آینده باید داشته باشد.

وی اظهار داشت: به طور حتم در زمان تشکیل دولت شورای گفتگویی را که مصوب مجلس نیز است تشکیل خواهم داد و از صاحبان بخش‌های مختلفه در آن استفاده می‌کنم.


ویدیو : قالیباف: دولت دایناسوری منقرض می شود