قاضی: دعوت که نمی‌شوم انگیزه میگیرم! : مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: با تمام ...


مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: با تمام مشکلات باید طوری کار کنیم که امتیازات را مال خود کنیم. اوج: مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: با تمام مشکلات باید طوری کار کنیم که امتیازات را مال خود کنیم.

محمد قاضی درباره مصدومیتش عنوان کرد: تمریناتم را در کلینیک شروع کرده ام و خداراشکر شرایط خوبی دارم. به طور کلی وضعیت بدی ندارم و امیدوارم بتوانم مقابل نفت تهران به میدان بروم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا غیبت ملی پوشان پرتعداد استقلال در تمرینات به این تیم ضربه نمی زند، گفت: قطعا همینطور است. اگر ملی پوشان در تمرینات حضور داشته باشند، تمرینات بهتر انجام می شود اما به هر حال آنها در تیم ملی هستند و شرایط تیم ملی هم تحت هر شرایطی مهم است.

مهاجم استقلال درباره فشردگی بازی های لیگ برتر تصریح کرد: متاسفانه این مشکل از ابتدای فصل با ما بوده است. ما مجبوریم با فاصله اندک بازی هایمان را انجام دهیم و این مساله نه تنها برای استقلال که برای تیم هایی که با ما بازی دارند نیز مشکل ساز می شود. با این حال باید با این شرایط کنار بیاییم. ما بازی های بسیار مهمی داریم که 3 امتیاز آنها بسیار ارزشمند است. از طرفی 3 دیدار عقب افتاده مان بسیار مهم است و باید 9 امتیاز بگیریم و به کورس قهرمانی برگردیم.

قاضی درباره رقابت در صدرجدول خاطرنشان کرد: رقابت بسیار جالبی در صدر جدول به وجود آمده است. امسال همه بازیکنان با توجه به نزدیکی جام جهانی انگیزه دارند و می خواهند در تیم های باشگاهی شان بدرخشند. در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست و نمی توان از قبل تعیین کرد چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. به هر حال امسال تیم های زیادی برای قهرمانی می جنگند و فکر می کنم این مساله به جذابیت لیگ می افزاید.

وی همچنین گفت: ما برای رسیدن به صدر جدول برنامه داریم. شک نکنید می خواهیم در جدول بالا بیاییم، البته مشکلات زیادی داریم اما با تمام این مشکلات باید طوری کار کنیم که امتیازات را مال خود کنیم.

مهاجم استقلال درباره مشکلات مالی تیمش تصریح کرد: مشکلات مالی برای همه تیم ها وجود دارد و در استقلال نیز شرایط اینگونه است اما مسئولان قول داده اند ظرف هفته جاری این مشکلات مرتفع شود و ما هم روی این قول حساب کرده ایم. امیدوارم این مشکلات به کمترین حد خود برسد تا آرامش تیم گرفته نشود.

قاضی درباره شانس خود برای ملی پوش شدن اظهار کرد: مطمئنا انگیزه زیادی دارم تا دوباره پیراهن تیم ملی کشورم را برتن کنم. با تمام وجود این را می خواهم و واقعیت این است هر بار به تیم ملی دعوت نمی شوم، انگیزه ام بیشتر می شود و به این نتیجه می رسم که باید خودم را آماده تر کنم تا بتوانم نظر مساعد کی روش را به خود جلب کنم. انشاءالله با بهبود شرایطم در اردوهای بعدی تیم ملی دعوت خواهم شد.

وی در پایان درباره دیدار با نفت تهران افزود: نفت از تیم های خوب لیگ برتر است و تا کنون نشان داده می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. آنها تا این جای کار موفق بوده اند اما ما نیز باید با برنامه ریزی خوب به میدان برویم و برای رسیدن به پیروزی تلاش کنیم.


ویدیو : قاضی: دعوت که نمی‌شوم انگیزه میگیرم!